今日gA時間都過得幾快-_-
希望可以快d放暑假xd
PE
係度玩鞍馬.
好好玩呀!!
我地玩到勁hIght
PTH
要考綜藝試.
我地正係唸詩xd
搞到老師話要重考
E.Lang
對WS
好悶,
次次上親英文堂都好悶-_-
Maths
好悶悶悶悶呀!!!
我都完全唔知個NS ch0w講d咩.
都宜家為此
我冇一課係全部明-_-
C.Lang
都0k.
係度講書-_-
今日唔知點解特別累
成日都好想訓教
Civic Ed.
今日講gA題目係關於點樣解決衝突.
d解決方法好搞笑
RS
Miss h0冇番
所以成堂係度個反思日誌-_-
之後我地係度玩東南西北xd
LS
真係好悶.
好想訓教
之後我叫顏嘉儀借針子gA野比我玩.
唔知點解我鍾意左針子-_-
係度講書.
真係悶到死.
好想跟番Group坐
成堂都好唔開心.
因為某某坐左我間離
係甘話我.
所以我冇理佢地.
係甘做數;(
希望可以整走唔開心.
e年讀左2B好唔開心;(
所以我一定要好好讀書.
下年我一定要讀c班xd