*;★JennY™[♣]
halO:]
得閒離我個Blog留Cm牙,
留咩刀得[粗口刀得]*
---------------------------------
JennyQQ
暱稱: i'm-琳:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
睇下幾多點-0-
好友名單
2010 年 2 月 4 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:想知味問我l0!! )


4.2.2010 疲倦 分類: 未分類

今日gA時間都過得幾快-_-

希望可以快d放暑假xd

PE

係度玩鞍馬.

好好玩呀!!

我地玩到勁hIght

PTH

要考綜藝試.

我地正係唸詩xd

搞到老師話要重考

E.Lang

對WS

好悶,

次次上親英文堂都好悶-_-

Maths

好悶悶悶悶呀!!!

我都完全唔知個NS ch0w講d咩.

都宜家為此

我冇一課係全部明-_-

C.Lang

都0k.

係度講書-_-

 

 



2010 年 2 月 3 日  星期三   微雨


3.2.2010 無奈 分類: 未分類

今日唔知點解特別累

成日都好想訓教

Civic Ed.

今日講gA題目係關於點樣解決衝突.

d解決方法好搞笑

RS

Miss h0冇番

所以成堂係度個反思日誌-_-

之後我地係度玩東南西北xd

LS

真係好悶.

好想訓教

之後我叫顏嘉儀借針子gA野比我玩.

唔知點解我鍾意左針子-_-

E.Lang

係度講書.

真係悶到死.

好想跟番Group坐

Maths

成堂都好唔開心.

因為某某坐左我間離

係甘話我.

所以我冇理佢地.

係甘做數;(

希望可以整走唔開心.

e年讀左2B好唔開心;(

所以我一定要好好讀書.

下年我一定要讀c班xd