*;★JennY™[♣]
halO:]
得閒離我個Blog留Cm牙,
留咩刀得[粗口刀得]*
---------------------------------
JennyQQ
暱稱: i'm-琳:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
睇下幾多點-0-
好友名單
2010 年 7 月 13 日  星期二   酷熱


今日=] 開心 分類: 未分類

E排d天氣好熱;;出街唔洗一陣就出哂汗;;最憎就係熱

宜家唔知點解唔想出街;;好想係屋企hea;;但係右唔想做暑期作業

琴日訓左2個鍾;;因為我呀媽睇波;;好鬼嘈;;所以訓唔到;;油3點幾醒到7點幾;;所以琴日都好攰

宜家好後悔點解當初del左個跑0nilne;;想d0wn番;;右點唔到

我右沉迷左玩NDS;;不過我呀爸成日拎左部機;;我玩佢右玩;;我唔玩佢右唔玩;;想點-_-?

e排成日都好攰,,岩岩起身都會攰;;唉........

 

 



2010 年 7 月 8 日  星期四   酷熱


放暑假的第一天=] 分類: 未分類

今日朝早10點幾起左身,,

係度hea時間等唱k,,

同豬莉,,粟子,,婷,,我老公[女人;;別誤會-,-],,Vicky溫,Winnie去到Megabox;;一入間k房就覺得好臭,,

之後第一隻點gA歌係林峰的我們很好;;見到佢個樣想死-_-

之後叫野食;;我叫左個咖哩炒飯;;個個都話我果個最好食,,[我是不是很好tastey?]

之後係度點埋d兒歌-_-

我同老公仲係度講情X雙白線的對白;;k人,,腦食草;;我們笑死;;個個以為我們白痴[本人正是-,-]

最後我們點了我的最愛做結尾;;Stephy同Alex真係好襯xd;;我們唱這歌都可以唱得這麼high xd

之後去左淘汰影貼紙相;;我地唔記得擇相;;所以只係同一樣;;所以我們決定再影過xd

影完番屋企食飯;;睇電視;;睇情x雙白線;;真係好好睇;;唔知最後Turbo會同邊個一齊呢[希望係Kate]

 



2010 年 6 月 4 日  星期五   陰晴不定


4.6.2010 愉快 分類: 未分類

今日d堂好悶;;我都話day4係最悶架啦xdxd

公民教育;;

唉;;睇番之前第一堂寫比自己gA信.

就覺得自己之前點解可以甘低能

宗教;;

個老師唔知去左邊-_-"

所以黎左個牙Lee

睇埋果d聖母;;好悶

通識;;

派小測;;想不到的低

第一堂好鬼無聊>_<"

第2堂調左位xdxd

去玩3.6.9.12.15

發覺月黎月好玩xd

但係我次次都輸

英文;;

quiz!!之後P.Y無啦啦對幾題;;所以我就同某人係度改答案xdxd

之後教grammer-_-

lunch;;

落左去玩!!

我右係度買零食;;但我不可再買了-_-

數學;;

冇心機上堂-_-"

同fd右玩3.6.9.12.15

玩玩下比ChowChow發現叫我地撕左佢;;我撕左,佢就唔理我地,我地右玩番xd

放學名我gA家人走xd!!