今日朝早10點幾起左身,,
係度hea時間等唱k,,
同豬莉,,粟子,,婷,,我老公[女人;;別誤會-,-],,Vicky溫,Winnie去到Megabox;;一入間k房就覺得好臭,,
之後第一隻點gA歌係林峰的我們很好;;見到佢個樣想死-_-
之後叫野食;;我叫左個咖哩炒飯;;個個都話我果個最好食,,[我是不是很好tastey?]
之後係度點埋d兒歌-_-
我同老公仲係度講情X雙白線的對白;;k人,,腦食草;;我們笑死;;個個以為我們白痴[本人正是-,-]
最後我們點了我的最愛做結尾;;Stephy同Alex真係好襯xd;;我們唱這歌都可以唱得這麼high xd
之後去左淘汰影貼紙相;;我地唔記得擇相;;所以只係同一樣;;所以我們決定再影過xd
影完番屋企食飯;;睇電視;;睇情x雙白線;;真係好好睇;;唔知最後Turbo會同邊個一齊呢[希望係Kate]
|