本身想以後都唔打q00za,唔知點解今日好想打xd
CL堂真係好無奈;;我係完全聽唔明個呀Sir講咩
唔識佢右唔教人;;想點!?
Maths本身之前幾課我都明;;但係到左圓周開始唔明.
個老師講得好快;;但係佢好好人,
因為我成日問佢問題佢都唔覺得我煩.
多謝
Eng今日個老師冇返xd係度睇Mailta.
同2a果個係度玩xd
好快就過xd
lunch果個Miss洪係度捉人;;
中文堂小組討論
抽中我
不過都幾好
放學發生左好大的事,
你捉我fd地冇所謂,旦係說話唔好甘過份!!樣衰冇罪. 仲有今日黎自修果個人,做人唔好咩都味搞清楚用e種態度同人講野 |