*;★JennY™[♣]
halO:]
得閒離我個Blog留Cm牙,
留咩刀得[粗口刀得]*
---------------------------------
JennyQQ
暱稱: i'm-琳:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
睇下幾多點-0-
好友名單
2010 年 6 月 3 日  星期四   微雨


3.6.2010 無奈 分類: 未分類

今日右係平平常常甘過.

英文''

作文....

e排IvyCheung好似幾好人甘''

要睇佢好唔好人真係要留意佢心情-_-

中文"

第一堂同我地談話.

第2堂講書*

真係悶到想死.....

H&C

右係講書.

唉....

可唔可以搵堂唔洗甘悶>_<"

Lunch

同我fd落去食下野,玩下捉迷藏甘...

完全唔記得要ReadLoudly.

上番去先有人提我.

話IvyCheung係甘搵我-__-

果時超驚佢會罵我;;之後我仲有個同學都唔記我.

個心即刻輕鬆哂xdxd

HE

去MMLC.

果陣超開心.

去果到上下FaceBook,去下Qooza,聽下歌甘.

果陣度想;;如果搵一日全部老師冇返,去哂MMLC;;你話幾好XDXD

不過冇可能實現

放學即刻去搵IvyCheung.

佢冇罵我xdxd;;不過要我重考-_-

佢話我好唔小心;;心想(我都冇溫書)xdxd

之後考完去搵我gA家人一齊搭14B回家:)

 

 

 



2010 年 5 月 20 日  星期四   酷熱


2010-05-20 愉快 分類: 未分類

本身想以後都唔打q00za,唔知點解今日好想打xd

CL堂真係好無奈;;我係完全聽唔明個呀Sir講咩

唔識佢右唔教人;;想點!?

 

Maths本身之前幾課我都明;;但係到左圓周開始唔明.

個老師講得好快;;但係佢好好人,

因為我成日問佢問題佢都唔覺得我煩.

多謝

Eng今日個老師冇返xd係度睇Mailta.

同2a果個係度玩xd

好快就過xd

lunch果個Miss洪係度捉人;;

 

中文堂小組討論

抽中我

不過都幾好

 

放學發生左好大的事,

 你捉我fd地冇所謂,旦係說話唔好甘過份!!樣衰冇罪.         仲有今日黎自修果個人,做人唔好咩都味搞清楚用e種態度同人講野



2010 年 2 月 9 日  星期二   時晴時雨


9.2.2010 分類: 未分類

點解我學校甘耐先放新年假.

人地琪他勁早l0咩事-_-

甘日右係無無聊聊甘過.

返學真係好悶

日日都望住本書= =

時間過我好快l0

放完假之後就考試

甘比我地放假做咩

新年假要人溫書

不過我一定要努力.