M a k e  M e  F e e l  J o y f u l **
P L A S E ! ! !

 

 

L O V E . . .
H a p p y~

JennyYing
暱稱: 小映 *..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
變了
行街~
考試@@
回憶06年
推推推...介歌~
文章分類
全部 (287)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 287
留言總數: 32
今日人氣: 17
累積人氣: 8920
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 2 日  星期五   晴天
紅雨∼

今日好早就起左身啦∼∼∼係咪好乖呢∼∼不過都係遲左出門口-3-”∼

>∼<出門口冇落雨∼∼!!太好采啦∼!

琴晚細佬已經知道左我係邊個啦><∼咁岩搭小巴同佢一架∼佢企我好後...冇諗過佢會上到ga嘛!!果d人又一雙一對喎!!佢就上左泥...可能佢認得我既關係...佢對住我笑-3-”我驚到腳軟...最好笑既係佢落車冇2蚊∼∼好大聲咁講∼有冇人有兩蚊呀∼∼?我諗住俾佢∼費事佢咁魚呀嘛...咁岩就有人俾左佢∼∼

返到去...好采冇濕到對鞋∼∼同koey傾左陣...跟住去左男廁果邊...佢話要等細佬∼點知...見到大口lee先-3-”koey俾佢捉左頭髮∼唉...好憎佢囉!!

上堂lu∼悶到嘔電...

小息...開始落雨lu....好唔鐘意囉...甚至好憎...唔係因為濕...落雨俾我既感覺...真係唔係好好囉!同陳子俊打架-3-”係咁跑泥跑去!!好好玩∼∼不過得來既後果係∼一身汗∼∼最後我都係捉左佢出去走廊∼∼俾正太見到∼∼佢係度笑∼∼勁得意∼∼!跟住龍龍又搶ada d書...佢仲開我同ada個櫃><嗚...唔夠佢打呀><∼俾佢拉左出去><佢又係度好大力咁捉住本書..冇計!輸硬><∼佢就將本書俾左第2個人-3-”

上大口lee既va∼開始好大雨..我冇帶佢果d咁既工作紙呀...企左好耐囉!!好攰∼

eng唔洗上果個咁既老師堂∼睇tv...睇睇下...掛左紅色暴雨警告∼拿拿聲去食飯...不過今日試食∼∼唔洗買飯食∼∼同左粉粉一齊∼∼食左一間∼∼好味呀佢d甜品∼∼見到細佬係咁出泥食∼∼勁搞笑∼∼

lunch好多野發生左...強強同佢俾人捉左...koey都捉埋...連曾廿蚊都係...都唔知係咪佢地一定要捉我地班既!!!!唉...

中文堂...作左少少文∼∼拎左粉筆係度畫陳子俊隻手∼∼好好玩∼∼報仇ga><唔好同佢講添呀><!

放學又同左靜靜去官塘廣場!!∼....乜都冇買...-3-”聽日先...-3-”又同佢去左amp...

搭小巴返...

p.s.

好似好耐冇同你傾過計...等左你一晚都冇on到...

︰2006-06-02 07:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]