今日成12點先成身∼∼琴晚成2點先訓-3-”...
起左身梗係打電話俾老公啦∼∼因為...掛住佢丫嘛∼∼但係咁岩冇聽-3-”
跟住就行雷∼∼呀∼∼∼好得人驚呀><!!全部人起晒身∼∼佢地1齊出泥∼∼勁好笑∼∼
一齊食粽∼∼∼琴晚媽媽包呀∼∼雖然個樣唔好睇∼唔係好夠味∼∼但係都食得好開心∼!!
做左陣功課∼∼玩左陣就要補習lu∼∼
由3點半補到7點半...好攰呀...-3-”
爸爸媽媽出左去釣魚∼得返我同家姐∼∼
有得打機啦∼∼好yeah∼
去到9點先出去大家樂食飯∼∼食左咖哩牛腩飯∼∼食左自己d親戚添∼∼不過佢地好好味呀><!!
見到果陣時明發個miss∼∼佢好搞笑呀><!!
我就訓lu∼∼眼訓ing∼..
發現自己好鐘意收埋自己d傷心野∼∼唔講人知∼∼...令願自己一個唔開心∼∼都唔想咁多個人為我唔開心><
由細到大都係咁...鐘意喱埋自己一個喊...鐘意喱埋自己一個唔開心...
睇左你既日記!但係你唔好誤會囉...我都唔係同你講...
我唔係得中學d朋友ga!!我自己小學都有ga!!
好!我認....果日係我唔開心....乜都唔想食...乜都唔想玩...只係想靜靜地..
依家係唔鐘意嘿嘿哈哈!鐘意靜下姐!!我都有自己鐘意既野ga!!
同玲玲一齊係因為我可以靜靜地...係呀!!同佢一齊係好舒服呀...
但係你誤會左囉!!!!你諗下你講過d乜野啦!
你話過冇興趣知佢地d野我先唔同你講咋!你覺得我唔俾你知係你既問題!如果你係咁諗我都冇計!
你唔記得你自己講過d乜野!但係我好記得!你講過既我都做到!
咁你又點呀?我講過d野你有冇記得咁清楚呀?
如果你係覺得係因為我唔講佢地兩兄弟d野搞成咁既...你有第1次都會有第2次!!
我唔想再解釋多一次囉!
仲有!唔該你話我時話我!!唔好拉埋其他人落水囉!
|