| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 8 日 星期四  | |
| -3-” |
琴晚冇打因為要補習><...攰死啦...仲有一隻狗狗上左泥∼∼><∼好得意呀∼∼
------------------------------------------------------
今朝遲左少少出門口...因為好眼訓-3-”
上車果陣見到肥恆∼...上樓果陣見到笑笑添∼
入左班房∼
兩堂電腦-3-”匯報...死人頭馮文健丫!
小息∼∼同玲玲一齊睇野∼∼反∼
-3-”係maths堂悶屎左..-3-”又唔訓得喎...
果堂咁既eng唔洗講啦...好想訓呀><成堂諗其他野...掛住老公><∼
lunch同玲玲∼∼∼ada∼當然唔會少左lo文啦∼嘿嘿∼!好味呀d手卷∼∼
仲聽左lo文講一件事∼∼嘿嘿...秘密啦∼
返上去∼好似冇野做-3-”
上miss wong堂俾佢鬧我地唔似一班good class...-3-”唉...咁又係既∼我地又咁嘈..
又係果老師堂...做左其他野...-3-”畫畫ed∼見到小軒軒喊...好似係第一次...><
chin...簽左張紙∼...又畫畫lu∼
放學玲玲唔開心呀><...怕見到玲玲唔開心><搞到我都想喊...
我見到大眼哥哥好得人驚呀....
|
|
刊登時間︰2006-06-08 08:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | ... | 287 | »
|