| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 6 日 星期六  | |
| BB凱淇~ |
><琴日BB成為左主角呀~~~
我抱左兩次咋....好Q呀><
對眼又大~個樣又可愛~~大左個一定好靚女姐XD~~好多人追~~
我同佢影左相呀><等表哥SEND返泥就POST俾你地睇丫~~
佢真係好可以呀><!!好得意呀~!!!
佢叫做凱淇呀~~係咪好好聽呢?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日冇乜野做~係咁傾電話...做左兩樣功課...差數學就ok lu~
諗住聽日去游水...點知又要補習...=3="
出去健一食野....好油=3="
去左街市...有個街市佬...賣菜果D呢...咁我地買通菜果陣...對住我講:好似冇乜見過你咁喎~~少見你同你媽咪買送~
我話:係呀!
轉個頭...同媽媽講...你見我唔到唔表示我唔落買送ga大哥呀...你估我好似行街咁行晒個街市咩...痴線ga咩...一定要見到你先叫落泥買送ga?都唔知佢係咪有問題=3="要見到佢先叫"買送"...真係服左佢...唉...下次去我一定去佢果度行十幾個圈...等佢見到我="=+
返泥果陣...同多多玩...
打左好耐機...
我等緊食蛋糕ga><你地快d返啦><~!!!
|
|
刊登時間︰2006-05-06 11:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | ... | 287 | »
|