M a k e  M e  F e e l  J o y f u l **
P L A S E ! ! !

 

 

L O V E . . .
H a p p y~

JennyYing
暱稱: 小映 *..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
變了
行街~
考試@@
回憶06年
推推推...介歌~
文章分類
全部 (287)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 287
留言總數: 32
今日人氣: 19
累積人氣: 8894
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 5 日  星期五   晴天
去玩~~

琴晚超夜訓~~同qoobe+呀張傾~~><傾完就訓...即刻訓><好累....

今朝7:30起身...識左個鬧鐘~~諗住訓多陣~~但係再訓就遲=3="

去左廁所跟住洗白白~~

換好衫就打俾各位~~

qoobe8點幾先起身=3="

我地延遲左半個鐘,....9:30...

一出門口就見到d鄰居=3="真係無奈~~

我同qoobe係官塘等...

我到先~~~

我地兩個一齊行去a出口...等呀張同深到~~

做左d衰野~~

一齊去左大快活食早餐~~

同老公一個餐=3="都唔明點解我會識到呀張><...佢真係好痴線....唉

跟住去左睇戲....好悶呀部獸猛猛奇兵....得少少好笑...=3="勁抄荒失失奇兵囉...唉~不過好快就做完>口<

去返藍田匯景個公園玩~...本身諗住去踩單車....但係又唔想去...

係公園發癲><4條友玩捉衣因=3="~

勁好玩~~~但係唔記得左唔可以跑咁勁~~嘿-3-

又玩左糖痴豆....我捉呀張果陣佢坐左係度~><...點知佢隔離有水...我睇唔到...坐左落去...

跟住佢地仲要笑...唉=3="好魚...

條褲大脾位濕左=3="唉~等左好耐先乾~~一路行~~搵左33姐住~~

玩左陣我地又去返官塘....去唱k~>m<但係超貴....所以又冇去~~

係7-11食野...食左個杯麵~~

我地去返藍田...係我樓下公園度玩啤牌~~~

玩左x棉胎..."挫"dee...同埋大話啤~~勁好玩呀><~~!!!

x棉胎呀張輸左~~52隻係晒佢度~~~喂住要佢跑兩個圈~~算佢好采~~

大話啤qoobe贏先~我第2~~得返深同埋呀張玩~~

都玩唔到~~係咁估~~跟住話~~又玩捉衣因~~

又係呀張做~~佢又捉唔到~~

玩左陣就要走....因為要飲...要早返...~~

好采記得拎返件衫...唔係留左係你度都唔知點算...><

如果果陣冇咁快有架16號就好啦....好想你留耐d><...

返左屋企就休息左陣就洗白白...

要出去lu~聽日再打bb d野俾你地啦~~~^^8~

︰2006-05-05 06:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]