M a k e  M e  F e e l  J o y f u l **
P L A S E ! ! !

 

 

L O V E . . .
H a p p y~

JennyYing
暱稱: 小映 *..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
變了
行街~
考試@@
回憶06年
推推推...介歌~
文章分類
全部 (287)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 287
留言總數: 32
今日人氣: 52
累積人氣: 8979
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 23 日  星期日   晴天
自己一個過~~最有義意既一日~

今日係呢個假期算好有義意~又同多多落去散步~~又去左圖書館~跟住去左m記做晒d功課><~~

多多係下面係咁叫=3="又響又嘈~~唉~~帶佢落去同佢一齊曬~~^^嘿嘿

跟住係屋企唔想出去~但係又想做晒d功課...可能有d都未做晒都唔知~~="=聽日先算啦~

睇左陣電視~~又打左陣機~就出去圖書館~果陣好似係3:50~~~

係圖書館搵唔到我想要既書~~=3="走lu~聽日返去抄~!!!

去左m記做功課~好似未食lunch...係m記食埋就繼續努力~~~哈哈~~~

好快就做晒d數學~...有d唔識~返去問下人...不過唔知會唔會咁做呢~~以我一定返去抄啦~~唔係點叫陳映廷呢?~~(名句)

做晒都成6點lu~....唔想咁快返去...所以繞路返去...~~梗係去左睇貓貓啦~~返到興田摸貓貓~~黑白色ga><好乖~又痴人~

好想試下做下其他動物...我覺得...做人...好辛苦...要顧呢樣...果樣~唉...好煩呀....俾我做一日就夠lu~試下就ok啦~想做一隻家貓~可以俾人摸~俾人錫~攬住泥訓~

好啦好啦~唔打住啦...要俾人lu~

︰2006-04-23 09:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]