| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 13 日 星期四  | |
| 做功課~ |
今日好乖咁做左好多功課~~~
9點度就起左身~
跟住係咁睇電視~
睇到12點先醒起呀mon叫我出睇戲..但係又冇打泥...= ="
當然打左俾靜靜問下啦~~~佢咩都知ga嘛~
兩條友傾左成個鐘~~乜都傾~...嘿~~
跟住出左去食飯...執左功課出去...~~
食左飯就去左m記做做做~~~
做左好多~~~依家差數學就ok~
由2點去到5點半...諗住做晒先走~~~
但係好累...而且有藉口出去嘛~
又可以見下人...星期五得唔得閒呢~?淨係下午咋~~
返到去...係咁睇電視...~~
多多係咁叫呀依家...好煩呀....= ="
「你再叫多一聲就放你出街呀下!!!!」
佢終於收左聲啦~~>太好啦~~<
|
|
刊登時間︰2006-04-13 07:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | ... | 287 | »
|