M a k e  M e  F e e l  J o y f u l **
P L A S E ! ! !

 

 

L O V E . . .
H a p p y~

JennyYing
暱稱: 小映 *..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
變了
行街~
考試@@
回憶06年
推推推...介歌~
文章分類
全部 (287)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 287
留言總數: 32
今日人氣: 11
累積人氣: 8938
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 27 日  星期一   晴天
病重要返學!?

今朝個鬧鐘嘈醒左我...俾我禁息左之後...我就訓到6:35就起身...我太好采啦~~如果唔係我再遲d...我唔返lu...我都有病啦...哈哈~不過無奈地...佢地d飯卡係晒我度...我唔返..佢地食乜?我起身好快咁沖涼...換33...吹好個頭就返學...

唉...我把姐(傘)...難左啦><好慘...我好絕咁係放學...掉左佢係垃圾筒...重冇回頭...一陣打俾你地睇丫~

我搭小巴果陣真係嚇死左...架車去新光...但係諗諗下見到d同學上左車ga喎....佢地落我咪落囉~~點知驚來都冇用既...個司機話送左我地上去先去官塘...唉~~~真係嚇死...=^="

返到去...門都未開...= ="等我重咁趕~~~!!!????唉....個頭又痛啦...喉嚨....得個痛字...

小息罵陣同玲玲去左早餐...好味~~!!!

原來上hist....真係咁悶..又咁嘈..但係我又唔可以做其他野...唉= ="

到lunch係最開心~~我唔洗重測bca呀~!!哈哈哈~跟住見到呀哥個陰剪左~...好齊><不過佢個樣好得意~!!!好q呀!!!之後同玲玲係2樓傾計~~食糖糖~~!!

上科學堂果陣...都算好玩既...不過放學果陣....晴晴因為份卷唔掂要俾人鬧...= ="拉左靜靜上去~等左佢一陣就返出來囉....~~~!!!!

坐左陣就返屋企lu~~!!返去果陣...我掉左把姐(傘).....我重同佢講左:永別啦!!!嗚...好唔捨得把姐(傘)...我諗住返到屋企睇下醫唔醫得返...不過佢難成咁...好難醫得到...所以><我先咁絕掉左佢><...對唔住呀!!姐(傘)><

返到去...打左俾魚魚~~好開心同你傾左咁耐^^

好想見到你喲...唔知幾時先得呢?

︰2006-03-27 09:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]