| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 27 日 星期一  | |
| 病重要返學!? |
今朝個鬧鐘嘈醒左我...俾我禁息左之後...我就訓到6:35就起身...我太好采啦~~如果唔係我再遲d...我唔返lu...我都有病啦...哈哈~不過無奈地...佢地d飯卡係晒我度...我唔返..佢地食乜?我起身好快咁沖涼...換33...吹好個頭就返學...
唉...我把姐(傘)...難左啦><好慘...我好絕咁係放學...掉左佢係垃圾筒...重冇回頭...一陣打俾你地睇丫~
我搭小巴果陣真係嚇死左...架車去新光...但係諗諗下見到d同學上左車ga喎....佢地落我咪落囉~~點知驚來都冇用既...個司機話送左我地上去先去官塘...唉~~~真係嚇死...=^="
返到去...門都未開...= ="等我重咁趕~~~!!!????唉....個頭又痛啦...喉嚨....得個痛字...
小息罵陣同玲玲去左早餐...好味~~!!!
原來上hist....真係咁悶..又咁嘈..但係我又唔可以做其他野...唉= ="
到lunch係最開心~~我唔洗重測bca呀~!!哈哈哈~跟住見到呀哥個陰剪左~...好齊><不過佢個樣好得意~!!!好q呀!!!之後同玲玲係2樓傾計~~食糖糖~~!!
上科學堂果陣...都算好玩既...不過放學果陣....晴晴因為份卷唔掂要俾人鬧...= ="拉左靜靜上去~等左佢一陣就返出來囉....~~~!!!!
坐左陣就返屋企lu~~!!返去果陣...我掉左把姐(傘).....我重同佢講左:永別啦!!!嗚...好唔捨得把姐(傘)...我諗住返到屋企睇下醫唔醫得返...不過佢難成咁...好難醫得到...所以><我先咁絕掉左佢><...對唔住呀!!姐(傘)><
返到去...打左俾魚魚~~好開心同你傾左咁耐^^
好想見到你喲...唔知幾時先得呢?
|
|
刊登時間︰2006-03-27 09:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | ... | 287 | »
|