| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 13 日 星期一  | |
| .....傻ga~~~ |
今朝未醒...我又覺得隔離有人訓係度><好驚呀><...嗚..咩事呀唔知~><~~~!!!醒左就沖涼...搞好晒d野就打俾人...但係又唔聽...= ="出去果陣...聽到隔離屋開門...><跟住我就跑去搭升降機><~~哈哈~~~係跑呀~~~哈哈~~~傻左啦~~~!!!!
返到去就幫lo文做功課同抄書...好開心呀~~~哈哈~~^^抄書可以唔亂諗野....又唔會俾野煩住我....起碼唔洗掛住人嘛...~~
小息同晴晴落左去食早餐....真係差唔多餓屎左...= =個肚"篇"晒.....~~呵呵~
到lunch果陣...係咁抄野...><...好采冇俾wingwing知道d秘密姐~~~= ="好采~
唉...唔打啦...冇心情...人地好多野要做...係咁啦8
要搞聽日情人節d野呀!~~!
|
|
刊登時間︰2006-02-13 09:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | ... | 287 | »
|