M a k e  M e  F e e l  J o y f u l **
P L A S E ! ! !

 

 

L O V E . . .
H a p p y~

JennyYing
暱稱: 小映 *..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
變了
行街~
考試@@
回憶06年
推推推...介歌~
文章分類
全部 (287)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 287
留言總數: 32
今日人氣: 57
累積人氣: 8984
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 12 日  星期日   晴天
發癲~~~呀!!!

今朝成9點就醒左...但係又好眼訓...又訓唔返....= ="

講d得意野你地聽呀><我今朝未訓醒果陣係床度諗....我未睬開對眼就諗...點解張床咁硬既..我唔係係呀媽張床度訓咩?...我果兩隻公仔呢?....摸左一陣...搵到一隻...但係又搵唔到第二隻...一醒...原來係自己張床度...諗下諗下...琴晚有人叫我返上去訓咩~?冇左記憶添....好眼訓啦...哈哈~~我琴晚同家姐一齊訓~~跟住發生咩事都唔記得晒~~~落左床...見到第2隻公仔係33上面...哈哈~~~問返呀媽~~佢話我拎唔到咁多隻...就拎左一隻上去...拎左呀雪兒上去...雪兒係公仔名...第2隻叫敏兒..>~<~~好好聽呀~~~等我重以為有人抱我上去添...失望...

琴晚訓果陣...成日覺得隔離有人訓係我隔離....幾驚呀><打死都唔敢打開對眼...驚到...點知打開左會見到D咩GA><?~?~?~呵呵~如果打開眼就見到你係我隔離就好lu...如果俾我見到你未訓醒個樣~~~~一定笑屎我~~~~~哈哈~~!!!!!!

係咁睇電視...哈哈~~~好好睇呀~~~喂住就冇野做啦...煮左米粉做LUNCH....好好味呀!~食左好多菜呀~~~好好味呀~~食左隻蛋添~...~~

跟住又睇電視...又俾人鬧...= ="唉....買左個新椅子返來...

 

 

︰2006-02-12 10:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]