M a k e  M e  F e e l  J o y f u l **
P L A S E ! ! !

 

 

L O V E . . .
H a p p y~

JennyYing
暱稱: 小映 *..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
變了
行街~
考試@@
回憶06年
推推推...介歌~
文章分類
全部 (287)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 287
留言總數: 32
今日人氣: 63
累積人氣: 8990
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 17 日  星期二   晴天
唔開心...

.....出門口果陣...唉...唔好提啦...唔係見到隔離屋個男仔..係見到隔離屋個男仔個妹...= =+唉...好唔想見到佢囉~!!!!

落到去....等左陣車咁啦...都係企ga啦...哈哈~~~!!冇所謂...諗諗下...死啦><...冇散紙...又冇得搭小巴....嗚...又要行..= ="

返到去...溫左陣書...~~哈哈...少有地...好悶嘛~

第一堂就考跨學科英語....= =+果個老師都唔知做咩既...係度好勁咁講英文....搞酊我地d from1錯晒...d答案寫晒係張問題紙度...又唔講清楚喎....講晒英文咁...以為自己好勁呀????低b既死八婆...= =+頂佢唔順囉....哼哼

跟住係canteen.....好唔開心...係咁抄野...抄野...........唉.....重要落雨...跟住攬住老婆喊><....喊完出去..重要俾正太睇到我岩岩喊完個樣....= =+佢好奇怪咁望住我....嘿嘿~~不過依家冇野lu~

去左ok食lunch...食到傻晒...佢地話上我屋企...~~~><...嗚..好驚呀><幾驚唔比呀><哼哼...點知...有一大個奇蹟呀><..我媽媽比呀.<....我都冇話係邊個...= =o晒咀囉....下...我打去問果陣幾驚呀><lo文話99.9%唔會比...點知...唔洗條件就比佢地上去...下下下下~?~~~~????算啦...都比啦~~嘿嘿~^^

行到地鐵站就搭16號返去...

哈哈...好大風呀我樓下~~~哈哈...好鬼凍呀...返到去...媽媽打緊機...多多係廁所....玩左陣uno就玩x棉胎...好好玩呀...koey同lo文成日輸~~~最後我win左~~哈哈哈~~好開心~

跟住上我左張床玩~~><講自己撞野d故仔...好鬼驚...哈哈...但係玩得好開心~>~<嚇左lo文一次...係佢出來廁所果陣....笑到癲左~~~哈哈哈~~~!!!!!

送左佢地走...開始諗起頭先d野~~好開心~~!!!哈哈,...依家重笑緊~~~^^

︰2006-01-18 07:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]