| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 4 日 星期三  | |
| 開心到癲呀~~!!! |
今日好開心呀><要叫人起身~~第2件開心既事~!!
跟住係屋企食左早餐~~~!!!第2件開心既事~!!
出門口果陣見唔到隔離屋~~!!第3件開心既事~!!
落到去等左一陣車就來lu~第4件開心既事~!
點知!!!上到車企係落車個門口度見到隔離屋~!!佢...望住我...第1件唔開心既事~!!
返到學校就同lo文傾計~~!!第5件開心既事~!!
小息又落左去醫肚~~!!第6件開心既事~!!
係lunch玩得好開心~~睇細佬打波~~!!第7件開心既事~!!
放學要補課~~!!但係都好開心呀^^因為我畫晒d野係係晴晴係手度~~!!!哈哈~~!!第8件開心既事~!!
放學係學校睇細佬打波~~!!第9件開心既事~!!
差d俾細佬撞埋來><~!!!!!!!!!第10件超開心既事~!!
去左ok買野食....睇到晴晴俾人搞到變左"橙味人"~~!!晴晴唔好嬲啦~~~佢送你一對"橙味鞋"呀~~!!!都唔知開心定唔開心~~~!!不過真係好好笑...哈哈哈哈~~!!!
><~~~~今日真係好開心呀!!!!!><
p.s.唔好又搭錯車啦細路....!!!
|
|
刊登時間︰2006-01-04 10:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | ... | 287 | »
|