M a k e  M e  F e e l  J o y f u l **
P L A S E ! ! !

 

 

L O V E . . .
H a p p y~

JennyYing
暱稱: 小映 *..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
變了
行街~
考試@@
回憶06年
推推推...介歌~
文章分類
全部 (287)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 287
留言總數: 32
今日人氣: 44
累積人氣: 8971
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 20 日  星期五   晴天
........="=+

今日5點彈左起身...睇到媽媽打緊機~~~不過好快訓返lu~!

6點就自己起左身...執左個書包先沖涼....好舒服呀~~><...不過....算la~!嘿~!

我諗隔離屋唔會諗到我今日早出去~~~哈哈><....點知...我有機果陣呢~~佢出門口.....我偏偏聽唔到...因為有垃圾車岩岩經過~><..哈哈..我珊埋門果陣我先睇到佢~~><哈哈~~都幾心涼ga><~哈哈~~~!!!

落到去...個天重好黑...好鬼驚...唔知係咪平時慣左有個人係我隔離><哈哈~~....去到官塘搭返小巴上去~><...貪快嘛~俾我見到笑笑姐...我先知道今日要帶D&T書....嚇死左....= ="聽講個呀sir好惡嘛><

返到去...睇下lo文係唔係度啦...點知!!!唔係度...但係見到佢個書包....就落去搵佢啦><笑笑就俾miss ng捉住佢><~~佢唔洗記缺點呀><公喜你呀><~~!!^^快d開party啦~~~等你ga啦~知道嘛?呵呵~~等食=3="

返到課室..好似好掛住個課室咁...可能好耐冇入過去掛...^^好掛住你呀課室先生~!....返到去...要做功課....哈哈~~...以為冇簿呀><~~~做左落張紙度...><..點知有帶...><>.好魚~~!!

我d卷差唔多高過晒kelo....佢好唔開心呀><唔緊要啦><努力><....下一年我會同你一班ga><.~~~我地唔係相差得好多姐~!!努力~!!!!我支持你~!

小息果陣...我落左去食包包...見到正太...><...我同晴晴+玲玲係咁笑...俾正太睇到...="=好無奈.....~!

上D&T啦><,....都唔係好惡~不過係DT ROOM就好惡= ="不過話晒都係特別室嘛~!^^....佢都幾搞笑...不過我第一堂就俾人鬧...話我托住個頭....="=+健健打呵欠唔姐住..你又唔叫佢出來企~~~?????????哼哼~~算LA~都冇企過咁><哈哈~

LUNCH啦~~KOEY話陳秋英講我壞話囉......我估佢唔到佢係佢呀哥面前講我D野囉...話我講晒成班既女仔D壞話...冇一個未講過喎!!!!我會話我自己D好朋友????佢低GA???佢邊度耳聽到呀???又話我成日痴住其他女仔....我唔會靠痴囉...係FD既就唔洗痴佢都會同自己一齊啦!!!痴唔痴又關你咩事呀?...得罪你呀??自己冇人痴就去隔離班痴人....唔好以為自己有個呀哥就OK先得GA...唔該你啦...朱朱佢都好過你啦...唔好咁自大得唔得呀???成個八婆咁....低GA!!!!!勁慶囉!!我會講人壞話都唔會講到你咁過份啦...我唔會係自己呀哥面前講囉...你夠膽就過來我面前同我講囉....唔夠膽既就好心你唔好講啦!!!!同埋我唔會講我自己D好朋友囉!!!...你自己冇FD就咪咁講人啦...唔該啦...成日係度懶大先得GA!!!妖...費事講啦!!!!

要返去合唱團= ="點知係HALL~~我同晴晴+ALPPE係5樓....好魚><...哈哈~~不過都好好玩GA~~~嘿嘿~~~!

英文堂個老師話下學期佢唔會教我地....不過有一個新老師教我地喎...><...唔知好唔好靚唔靚惡唔惡GA呢~?呵呵

係SOSO堂調位><..好開心呀><我同KELO坐~路朗軒坐我後面~~~!!...不過佢都幾好~~><.....唯一既佢真係好嘈囉><...嗚...陳子俊同ADA坐我前面~~~好開心呀><可以係咁傾計~~~!!!哈哈哈~~~!

放學要係學校溫BCA~....><好難呀~!!!><.......等埋晴晴先走.......呵呵~~打俾媽媽話佢係AMP~~我要過去...之後又要返屋企先~~><.....不過我地叫左PIZZA食....= ="唔係好味...唉...><算LA><....抵野係差唔多GA啦...哈哈~~食得飽咪得囉....~~

唔打啦...打陣機先~

︰2006-01-20 10:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]