| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 25 日 星期日  | |
| 睇戲~ |
今日去左UA睇戲~~睇左哈仔4~哈哈哈~~好開心呀><西追好靚仔呀...但係..都係屎左...>~<
我9點就醒左~之後就睇左陣電視~就係度執屋><好整齊啦跟住就~~~哈哈~
係12點3個字就出左去~~係官塘MTR撞到勁多小學同學....係咁講:halo~咁岩既~我趕時間呀~下次見啦~88...好無奈囉...= ="..係咁講....=0=
去到apm...見到安安同庄庄+一對姊弟~~...個女仔都好易傾得埋...我地係amp個戲院冇位...我地就去左德福UA睇~點知...我地睇3:20...個細佬要返去睇電視...係都要個家姐同佢一齊返去..係咁打個家姐..咁我就捉住佢隻手...問佢...打夠啦下!!..咁佢就返屋企...= =都唔知佢出來做咩..
咁我地就去左百佳買野食~~去左睇龜龜~~好得意呀~!
哈利樣衰左~榮恩好呆~妙麗好靚女~西追好靚仔~喀浪好白痴~花兒好得意~~哈哈~~><好想睇多次呀><><><
返到好~><好開心同你傾到計><我愛你呀><!!
|
|
刊登時間︰2005-12-25 09:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | ... | 287 | »
|