M a k e  M e  F e e l  J o y f u l **
P L A S E ! ! !

 

 

L O V E . . .
H a p p y~

JennyYing
暱稱: 小映 *..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
變了
行街~
考試@@
回憶06年
推推推...介歌~
文章分類
全部 (287)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 287
留言總數: 32
今日人氣: 69
累積人氣: 8996
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 15 日  星期四   晴天
好開心呀><!!!

起左身之後又洗白白啦><太鐘意乾淨啦^^呵呵~~出門口果陣差唔多7:05><趕出去~~!!哈哈~又見唔到隔離屋啦><哈哈哈!!成個星期都冇見過佢啦~~嘩哈哈哈!!

係咁溫書..但係一個字都入唔到腦...唉><都唔知做咩既~
係咁亂咁諗野><~點算好...算啦...~~~

返到去~~就見到lo文啦~佢叫我抄野~我當然幫左佢啦~幫我溫埋書~~太好lu~~呵呵~~重抄得好快添~又有進步啦~我真係好多謝李姑娘成日要人抄書><如果唔係我就唔會抄野抄得咁快><

上左兩堂英文堂就小息lu><我太乖啦~~英文要默書...溫左好似冇溫咁><重要係係電腦室度默喎...嘿嘿~~~天助我也~!出貓~~好啦~同大家分享下啦~我將本書放係個鍵盤度><miss佢都唔知~~~係咁抄~!不過抄左d~嘿~故意ga~!

小息...唉...冇食野~~!!...餓度呀...><唉...

過左好鐘意上既堂就之後就lunch啦><~~咁我地遲左落去啦...咁我地坐開果張桌就俾人坐左...咁係龍龍啦..靜靜同肥仔重有一個><唔記得左~咁我就放左個飯盒係張桌度就出左去同晴晴上去打電話啦><咁落到來~~見到龍龍同靜靜走左啦...淨返肥仔...多左個陳子俊...咁我就問做咩度啦..佢就話我...又要叫"pfat"來啦,,,咁來佢就左走..你地話佢咪玩野呀..咁個"pfat"講左d野俾我地...都唔記得啦..算啦..唔提啦...都唔知同你地上世係咪有仇ga><

之後去左睇show><好好睇~雖然唔知佢地up乜~但係都知少少咁啦><重上去影相添呀><開心到呀><見到呀哥同細佬+黑紅眼鏡~~好型仔呀呇a~!

放學晴晴要留堂...咁我咪扮留堂囉...陪佢呀嘛><點知冇位...咪要出來囉...唉....><咁我出到hall見到吳兆駿~佢係度等晴晴~!咁我咪叫住佢囉~佢一直都同我係canteen~!當然我地冇坐埋一齊啦....哼~><....佢咁搵晴晴同佢講我係度等佢啦.....點知搵來搵去都搵唔到...算啦~!
我同陳秋英個呀哥&佢個fd對住坐...隔左一張桌><...我覺得佢愈睇愈型囉....><不過佢個fd就好可愛...成個細佬咁~哈哈~!一陣之後><呀mon同粉粉入左來...同呀健健一齊...咁咪有講有笑囉~><得意呀...佢地來左我都冇做過功效功課....><係咁影相><影左好多都係秋英姐個呀哥既fd><好可愛呀~~^^
去到5點~我就上去搵晴晴啦~我就同佢一齊返去...執緊野果陣...秋英個呀哥同佢個fd係咁望實晒...都唔知做咩既...傻左呀兩個...跟住吳兆駿就同佢地細細聲咁傾野...
我當然捉住吳兆駿問啦..><點知..吳兆駿同佢地講...我好好人...><我咪話...咪玩啦...快d講呀...><佢話..佢地覺得我靚d喎...我就話...妖..你條死kin子...跟住冇理過佢..一直去到搭16m之前同靜靜+班長玩到傻左....唉...吳兆駿唔識do啦...淨係識得係度企+呆...><算啦...太蠢啦..><

唔打啦..成10點啦...聽日要返學...好啦^^聽日見啦大家^^早d休息啦~!著多件33啦~~凍呀><唔好冷親呀><

p.s.打左好多次你個電話><...等左你好耐...><

︰2005-12-15 10:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]