| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 13 日 星期二  | |
| 好開心呀>< |
嘿><今朝D野唔講><~
我地係2:10就到左牛頭角~~點知呀張未到><...等左陣佢就來左lu><我地去左KFC食野~!食飽飽之後就去左睇pets><好可愛呀佢地~~~~~
之後去左第2個廣場~~好大...不過行左一陣就走lu><跟住..就自己一個返去><~~...好想你陪我返去呀....真係好想....>.<
返到去~~~玩到依家><
|
|
刊登時間︰2005-12-13 08:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | ... | 287 | »
|