| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 11 日 星期日  | |
| 悶 |
今日成12點先起身~~~一直都冇醒過~~!好好訓呀~~~因為琴晚好夜先訓~~!
洗左白白之後呢~就同媽媽出去藍田MTR既椰林閣食lunch~~!果度d野食好好味呀><我鐘意食茶餐既焗芝士肉醬意粉~~好好味呀~~大家可以既話可以問下我係邊同埋去試下~~~係美心隔離ga><好似係3樓...定係2樓呢~~><唔記得左添~~
食左之後呢...又去左剪髮廊到電頭髮><媽媽姐...梗係唔會係我啦~~~嘿~!我由3點坐到4點先走....得我一個走咋><如果唔係我會悶死左....= ="我行上去德田買Christmas cards~~好平好抵買呀><重好靚添~!跟住我返上去屋企同呀張傾電話><原來我都好掛住學校d老師><係星期五返左去....= =放假呀><我冇得放..如果唔係我就去埋啦~~~~好掛住miss chan呀><唔知坁騉ぞI呢~~聽講好忙呀><嗚~~~呀張話:李姑娘係度鬧d五年級><好笑到呀><佢話:食飯唔好傾計呀~!一陣噎親我要送你入醫院ga....出院你就死啦!!!咁慘過你未入院呀...快d食飯啦!!!!><好可愛既李姑娘~~~!
我就係咁睇電視><睇到老豆返~><佢公仔麵食....食左我最鐘意既麵...冇晒啦依家...><嗚><><唔制呀....哼..我自己買><><><~~~
跟住媽媽成7點先返....><我落左去買野食...~~~食壽司呀><哈哈哈哈><好好味~~~~~~
好啦~~~><唔打啦><
|
|
刊登時間︰2005-12-11 11:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | ... | 287 | »
|