| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 17 日 星期六  | |
| 練歌~ |
唉...今日成7點起身~....星期六都要咁早起身......又凍喎...又要咁早起身~!!!...
跟住沖左涼之後就打左俾晴晴~!差唔多成8:00出去...去到果度...等左15分鐘佢先來...我就搭順風車返去~俾左一個好好既印象俾佢媽媽~~咁晴晴條頸巾甩毛...搞到我成身都係毛...= ="唉....算~
返到去...見到呀mon,粉粉同靜靜+秋英姐個呀哥~><嘿~冇幾耐就上去練歌...無聊左一大輪之後就返去lu~
同媽媽佢地食飯~去左倉睇野~跟住補習...冇意義咁過左一日~
|
|
刊登時間︰2005-12-17 10:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | ... | 287 | »
|