| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 11 月 24 日 星期四  | |
| 英詩比賽~!! |
今朝成6:15先起身...好眼訓~~...洗左白白之後呢~~咁我就著好校服啦..~~擦下對鞋就走lu~~~!!又見唔到隔離屋啦~~~好開心呀~~!!!!哈哈~~~落到去...凍到呀><勁凍呀~~!!!
返到學校~~見到靜靜~~!!我+lo文同佢咁講野~~~之後靜靜落左去打波~~!!重見到呀哥同細佬打波添呀~~!!!太型啦佢地實在~~~!!!!過左兩堂CL~就小息啦~~!!係CL度默書喎(英文)~~!!係咁溫~~之後都識晒+岩晒~~呵呵~~溫左十分鐘咋~~!!哈哈哈~~~!!!自豪ing~!!小息果陣~~!!我又食包啦~~哈哈~~!!成日都冇得食早嚇~
重見到翻版...之後就係小息咁見到翻版...佢咁望實我呀><好得人驚~~!!!我就冇理...但係我有次望過去...佢都冇望開...跟住就打鍾...我就走過去垃圾箱~~丟左個飲野盒...佢個樣好似以為我會走過去佢果邊咁...><好搞笑~~!!哈哈~~!!上左2堂既maths~~馮sir係咁講打仗~~...悶屎左~~跟住同我地玩左陣~~(我覺得佢係度同我地玩)~~就要上english~~其實都幾悶~~!!唔係好鐘意上~!因雖然我係科長.....=.=''
之後就lunch啦~~我地要帶埋書包落去~~~!!(因為呢~一陣要出去比賽嘛~~)出去果陣...我又見到翻版啦~~!!佢又望住人=.="~~!!好得人驚呀><可怕~~!!食左lunch~~就跑下跳下癲下~~之後就入hall練習lu~!!!
上車啦~~!!哈哈~~好興奮呀~~!!我地去度之後就係度坐...第8個就係我地啦~~!!上到台~~!!緊要到呀><都唔知係咪好耐冇上過台啦~!!!><好驚呀><~~!!!我地講左第一句就咩到冇講~~!!之後過左幾秒~~唔知邊個出聲~~我地先出至聲~~~唔知係咪個個都好緊張~~!!去到落台~我對腳係到震...=.="
我地就係籃球場等車來接走我地啦~~!!係籃球場...見到瀨紹傑追住梁麗塋...咁呀塋就走左去我後面...咁我咪姐住佢囉~!!
瀨紹傑:關你咩事呀..佢打我之嘛?
我:咩唔關我事呀..打下你姐~~!!洗唔洗咁小器呀???????
佢:係呀!!你叻晒啦~!!
我:如果唔係我叻過你呀!!我都唔會企係度鬧你啦!!!
跟住鬧住十幾句...有人就拉開左我...重話:我都未見過你咁惡...算啦...呢d人唔值得你鬧
佢就企係度喊...又唔陪人鬧..就喊..係咪我喊先至岩呀????
我都費事再鬧?..太討厭啦佢..
上車之後...我地係咁嘈~~我同晴晴係度唱歌~~~!!開心~~!!
~~!!冇lu~~~呵呵~~聽日先啦^^
p.s.好掛住你陪住我既時候^^諗返起都覺得好sweet~!!

|
|
刊登時間︰2005-11-24 09:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | ... | 287 | »
|