M a k e  M e  F e e l  J o y f u l **
P L A S E ! ! !

 

 

L O V E . . .
H a p p y~

JennyYing
暱稱: 小映 *..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
變了
行街~
考試@@
回憶06年
推推推...介歌~
文章分類
全部 (287)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 287
留言總數: 32
今日人氣: 16
累積人氣: 8829
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天
開學~

今日係9月1~原來我開左呢個板有11個月零13日~!!呢個板就泥一歲喇~

希望可以繼續打喇!!~

本身係好期待..因為老公話泥同我一齊返學....但係...=3=唉...

去左7-11買左3文治+2蚊有維他奶飲...但係唔記得左買香口膠~呵呵~~

但係仲鬼咁早~~坐係公園食埋先走~去到7點幾度就行左過去落樓梯~~

返到去~~未想睇住...去左canteen坐等玲玲...

呀mon就入左泥~~傾左陣~~同佢...ada~~粉粉~俊...龍龍~梁楚wing~好似仲有...呀~~曾廿蚊~同埋....好似冇啦~

等左呀玲返...一齊排隊~~聽人講左野之後上hall~

唉...果個施世牛...=3=超爆笑...佢企起身既時候差d就跌...我幾想笑呀~~哈哈哈哈哈哈哈~!!

期待放學~~因為可以見到老公~~

同左呀玲去買鞋~再去左買雪條食~~跟住就自己一個行去m記lu~

行得好急~~去到見到佢拎住個餐買周圍行~~~好好笑~~又睇我唔到喎~~

係度食包~~食到超核突~~哈哈~~2個人係度玩~~

過左去apm~見到好多師兄師姐~~上左去老公個公司拎票~~

去左銀行入票~~發生左d好好笑既野~~因為....嘿嘿嘿嘿~~唔講~

諗住睇戲~~但係果d戲唔岩時間~~唱k又多人~去左美心飲野~

去左屋企樓下~~玩左陣就返屋企~~^^不過係度唔講玩左d乜野~~呵呵呵呵~~奸笑中~~!!

返到屋企~~超熱~~去左沖涼~~好舒服~~嘿嘿~

睇左小孩不笨2~~睇到喊晒口....=[[[[[[[[[[超感人~~

呀玲:呢排冇$...勉強可以請你食個lunch...~不過多謝你個碟~~^^

︰2006-09-01 08:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]