今日係9月1~原來我開左呢個板有11個月零13日~!!呢個板就泥一歲喇~
希望可以繼續打喇!!~
本身係好期待..因為老公話泥同我一齊返學....但係...=3=唉...
去左7-11買左3文治+2蚊有維他奶飲...但係唔記得左買香口膠~呵呵~~
但係仲鬼咁早~~坐係公園食埋先走~去到7點幾度就行左過去落樓梯~~
返到去~~未想睇住...去左canteen坐等玲玲...
呀mon就入左泥~~傾左陣~~同佢...ada~~粉粉~俊...龍龍~梁楚wing~好似仲有...呀~~曾廿蚊~同埋....好似冇啦~
等左呀玲返...一齊排隊~~聽人講左野之後上hall~
唉...果個施世牛...=3=超爆笑...佢企起身既時候差d就跌...我幾想笑呀~~哈哈哈哈哈哈哈~!!
期待放學~~因為可以見到老公~~
同左呀玲去買鞋~再去左買雪條食~~跟住就自己一個行去m記lu~
行得好急~~去到見到佢拎住個餐買周圍行~~~好好笑~~又睇我唔到喎~~
係度食包~~食到超核突~~哈哈~~2個人係度玩~~
過左去apm~見到好多師兄師姐~~上左去老公個公司拎票~~
去左銀行入票~~發生左d好好笑既野~~因為....嘿嘿嘿嘿~~唔講~
諗住睇戲~~但係果d戲唔岩時間~~唱k又多人~去左美心飲野~
去左屋企樓下~~玩左陣就返屋企~~^^不過係度唔講玩左d乜野~~呵呵呵呵~~奸笑中~~!!
返到屋企~~超熱~~去左沖涼~~好舒服~~嘿嘿~
睇左小孩不笨2~~睇到喊晒口....=[[[[[[[[[[超感人~~
呀玲:呢排冇$...勉強可以請你食個lunch...~不過多謝你個碟~~^^
|