M a k e  M e  F e e l  J o y f u l **
P L A S E ! ! !

 

 

L O V E . . .
H a p p y~

JennyYing
暱稱: 小映 *..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
變了
行街~
考試@@
回憶06年
推推推...介歌~
文章分類
全部 (287)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 287
留言總數: 32
今日人氣: 26
累積人氣: 8839
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 21 日  星期四   晴天
-0-

今日好似好耐冇打咁...琴日諗住打...最終都係冇打到...-0-哈哈

琴日媽好遲先返~都有個好處...就係可以自由下~free d~嘿~

今日冇乜野發生~只係放學去左見賴姑~~

lunch好好味~~好掛住佢d面~~太正了~!!

又同龍龍開拖了-3-救命..日日係咁玩~好攰~不過又好好玩~~雖然好痛~~嘿嘿嘿嘿嘿~~

呀...係呀~!!!近排成日都見到隔離屋...唉-3-好唔鐘意佢!!!想避佢...但係成日都遲左出門口-0-

琴日媽媽買左野食俾今朝食~~但係唔記得左-0-放學先食~~不過d飯...好硬...3文魚得少少...得好少好少~仲要7蚊鬼咁貴添呀!!

返到泥都係冇人...慣了...真係慣左...返到屋企..個世界好似得自己一個咁..好悶...

 

知道左一句說話:諗左後果先做,咪做左先泥後悔,如果係後悔既就去補救,坐係度係就做唔到d乜!!

喊,表示一種發洩。

有開心既,傷心既,當一個人好開心或者好傷心就會喊。

喊唔係唔好,我覺得佢係一件好事,將自己唔開心同開心既野用表情同感覺話俾人聽,或者俾自己睇。

如果喊左可以開心d既,你就喊啦!!

不過喊係唔可以解決一件事,所以喊完就好去解決佢,令自己開心d。

愛•不愛哭。

︰2006-09-21 08:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]