今日好似好耐冇打咁...琴日諗住打...最終都係冇打到...-0-哈哈
琴日媽好遲先返~都有個好處...就係可以自由下~free d~嘿~
今日冇乜野發生~只係放學去左見賴姑~~
lunch好好味~~好掛住佢d面~~太正了~!!
又同龍龍開拖了-3-救命..日日係咁玩~好攰~不過又好好玩~~雖然好痛~~嘿嘿嘿嘿嘿~~
呀...係呀~!!!近排成日都見到隔離屋...唉-3-好唔鐘意佢!!!想避佢...但係成日都遲左出門口-0-
琴日媽媽買左野食俾今朝食~~但係唔記得左-0-放學先食~~不過d飯...好硬...3文魚得少少...得好少好少~仲要7蚊鬼咁貴添呀!!
返到泥都係冇人...慣了...真係慣左...返到屋企..個世界好似得自己一個咁..好悶...
知道左一句說話:諗左後果先做,咪做左先泥後悔,如果係後悔既就去補救,坐係度係就做唔到d乜!!
喊,表示一種發洩。
有開心既,傷心既,當一個人好開心或者好傷心就會喊。
喊唔係唔好,我覺得佢係一件好事,將自己唔開心同開心既野用表情同感覺話俾人聽,或者俾自己睇。
如果喊左可以開心d既,你就喊啦!!
不過喊係唔可以解決一件事,所以喊完就好去解決佢,令自己開心d。
愛•不愛哭。
|