M a k e  M e  F e e l  J o y f u l **
P L A S E ! ! !

 

 

L O V E . . .
H a p p y~

JennyYing
暱稱: 小映 *..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
變了
行街~
考試@@
回憶06年
推推推...介歌~
文章分類
全部 (287)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 287
留言總數: 32
今日人氣: 10
累積人氣: 8913
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 22 日  星期五   晴天
恐怖!!!

琴晚凌晨4點幾...電話響~即刻醒晒...諗住邊個咁早打泥咁掛住我~~嘿~

原來係老公send左短訊~覆左...傾左一陣電話就去訓了~~

今朝鬧鐘響...其實係好唔願意起身...唉-3-訓多左15分鐘~~之後就醒晒~

洗左白白就換3出去~完全避開左隔離屋!!!太開心了~~

行返學係攰同埋花時間~~但係唔洗錢~~條樓梯隔離d水~...好臭-0-

返到去~抄返d功課...唔記得帶d簿返去做...~慘...!!

PE堂有個女仔跌低左-3-撞到個頭...之後佢流鼻血!!好得人驚呀!!

佢應該入左醫院...希望佢冇事喇~快d好返^^

小息都冇乜野做...呀玲兩堂PE都冇上到...佢肚痛...慘!!見到呀玲唔舒服...心痛呢..

好采係LUNCH我講埋D傻話~佢就笑到癲左~~兩個傻婆係街呀~~唔好埋泥呀!!

科學堂玩實驗~~超好玩呀!!!葉澤言佢好靜~唔多出聲~~但係好鐘意玩火~成日拎d火柴泥玩-0-

放學要去hall聽埋果d學生會~我都係鐘意粱心發現多d~~中四果d...唉-3-~

返屋企就睇下倉鼠~~好可愛呀~~

p.s. 未見過龍龍係咁唔開心...同埋唔同我玩的=[

︰2006-09-22 10:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]