M a k e  M e  F e e l  J o y f u l **
P L A S E ! ! !

 

 

L O V E . . .
H a p p y~

JennyYing
暱稱: 小映 *..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
變了
行街~
考試@@
回憶06年
推推推...介歌~
文章分類
全部 (287)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 287
留言總數: 32
今日人氣: 5
累積人氣: 8818
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 18 日  星期一   晴天
傻了!?

今天,傻了。真真正正地傻了,別跟我這個傻了的人說話,我的病會傳染的。XD

掛念1C帶給我的歡樂,也愛上2E帶給我的專心。上課時專心了很多,除非龍龍撩我打交!!

「1C加油!!加油!!」不知道我何時聽這一句說話?現在,算是回憶吧!!

雖然未跟2E熟絡,但我們何時變了一班上課專心,乖乖聽書的學生?還是喜歡1C的嘈吵吧!!

如果要我選擇,我依然會是一個2E的學生。可能2E的歡樂比1C多,未來的東西有誰人會知道?

「希望在明天嘛!」我想,我都是掉下1C吧!對不起!我的1C。

2E,讓我努力在你的心中有個地位!!!

 

今日飛的返去做功課XD因為未做晒嘛~~~呵呵呵呵~~~

難得咁早返去~~上星期D功課差少少未做完...(D藥就泥冇啦...俾我食晒啦)只係知道自己係度係咁做功課~~

俾龍龍打呀....慘慘...上當了-3-"

同玲去左月華街食面~~好味呀!~~好耐冇見過呀玲咁~~呀玲~~你好似...變左啵~~呵呵~~~

見到PKLeung...唉~佢著成點我唔多想講~~透視又le屎~~...好核突~~!!!

放學去左同玲食雪條~~~好好味呀~~><好似好耐未食過咁~~~嘿嘿嘿~~~

 

聽日要留低呀.........................慘~~~~~~~~~~~

 

︰2006-09-18 07:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]