今天,傻了。真真正正地傻了,別跟我這個傻了的人說話,我的病會傳染的。XD
掛念1C帶給我的歡樂,也愛上2E帶給我的專心。上課時專心了很多,除非龍龍撩我打交!!
「1C加油!!加油!!」不知道我何時聽這一句說話?現在,算是回憶吧!!
雖然未跟2E熟絡,但我們何時變了一班上課專心,乖乖聽書的學生?還是喜歡1C的嘈吵吧!!
如果要我選擇,我依然會是一個2E的學生。可能2E的歡樂比1C多,未來的東西有誰人會知道?
「希望在明天嘛!」我想,我都是掉下1C吧!對不起!我的1C。
2E,讓我努力在你的心中有個地位!!!
今日飛的返去做功課XD因為未做晒嘛~~~呵呵呵呵~~~
難得咁早返去~~上星期D功課差少少未做完...(D藥就泥冇啦...俾我食晒啦)只係知道自己係度係咁做功課~~
俾龍龍打呀....慘慘...上當了-3-"
同玲去左月華街食面~~好味呀!~~好耐冇見過呀玲咁~~呀玲~~你好似...變左啵~~呵呵~~~
見到PKLeung...唉~佢著成點我唔多想講~~透視又le屎~~...好核突~~!!!
放學去左同玲食雪條~~~好好味呀~~><好似好耐未食過咁~~~嘿嘿嘿~~~
聽日要留低呀.........................慘~~~~~~~~~~~
|