寧`B滴日誌;-)
           ★捨不得這友情☆
Jenny_6820
暱稱: ~ ☆ ah ★ NinG ♣ babi
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 149
今日人氣: 0
累積人氣: 687
2009 年 12 月 31 日  星期四   晴天


2009~2010既一日 愉快 分類: 未分類

過去既2009 & 新既2010

今日9:15起身,玩左一陣電腦

之後沖涼換衫去荃彎睇戲(睇阿凡達3D版)ying&kai&ying家姐&ying家姐個FD

我地去左荃彎廣場然後買飛每人$80超抵 but6:30先做--_--

所以去左食M記,食左差吾多一兩個鐘

就同ying&kai去廁所,點知吾知個廁所係邊,

跟住問個清潔阿嬋,個清潔阿嬋比D指示好型!!!

係廁所影左D相^-^超happy

終於入去lu,等左一陣,可以入場睇阿凡達3D版啦-happy^-^

開頭睇睇下又悶想訓覺,重想嘔添,唉.....

跟住就同ying&kai一齊去廁所hea,hea左一陣,就番左去lu

跟住愈睇愈想睇,愈睇愈好睇,不過成日都有人打黎,好煩呀!!!

到左夜晚,番左美孚,見到豬sir&腸仔&陳XX

跟住我&ying&豬sir&腸仔&陳XX係西鐡公園

跟住我&ying去左買野飲,而豬sir&腸仔&陳XX就係西鐡公園食風

之後我地叫左阿哥佢地上黎,不過豬sir佢地好似吾係好鐘意甘-_-

跟住我地去左富昌邨揾阿關,之後就去左富昌邨D公園玩,

直至倒數,點知玩到過左倒數時間,好采未過12:00

之後我&ying一齊講「Happy New Year

今個除夕超HAPPY!!!

諗番2009D野,超HAPPY!!!!!!

係小學甘多年,最鐘意都係五年級!!!

因為............(祕密)  ^_________^

你估吓!!!!   呵呵呵!!!

發表時間:2010-01-02 09:19 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]