過去既2009 & 新既2010
今日9:15起身,玩左一陣電腦
之後沖涼換衫去荃彎睇戲(睇阿凡達3D版)同ying&kai&ying家姐&ying家姐個FD
我地去左荃彎廣場然後買飛每人$80超抵 but6:30先做--_--
所以去左食M記,食左差吾多一兩個鐘
就同ying&kai去廁所,點知吾知個廁所係邊,
跟住問個清潔阿嬋,個清潔阿嬋比D指示好型!!!
係廁所影左D相^-^超happy
終於入去lu,等左一陣,可以入場睇阿凡達3D版啦-happy^-^
開頭睇睇下又悶又想訓覺,重想嘔添,唉.....
跟住就同ying&kai一齊去廁所hea,hea左一陣,就番左去lu
跟住愈睇愈想睇,愈睇愈好睇,不過成日都有人打黎,好煩呀!!!
到左夜晚,番左美孚,見到豬sir&腸仔&陳XX
跟住我&ying&豬sir&腸仔&陳XX係西鐡公園
跟住我&ying去左買野飲,而豬sir&腸仔&陳XX就係西鐡公園食風
之後我地叫左阿哥佢地上黎,不過豬sir佢地好似吾係好鐘意甘-_-
跟住我地去左富昌邨揾阿關,之後就去左富昌邨D公園玩,
直至倒數,點知玩到過左倒數時間,好采未過12:00
之後我&ying一齊講「Happy New Year」
今個除夕超HAPPY!!!
諗番2009D野,超HAPPY!!!!!!
係小學甘多年,最鐘意都係五年級!!!
因為............(祕密) ^_________^
你估吓!!!! 呵呵呵!!!