|
|
2010 年 1 月 2 日 星期六  |
2010-01-02  |
分類: 未分類 |
今日遲左番團契
今日番團契令我最搞笑既係ying比人叫做......
「潘妹」哈哈哈!!!!潘妹潘妹潘妹潘妹潘妹潘妹
不過我吾會叫,我會叫姖做「潘潘妹」呵呵呵呵呵呵呵呵!!!!!!!!!
笑死我啦!潘潘妹
sorry!冇心嫁^_^
睇埋第二頁!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| 發表時間:2010-01-02 10:07 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 23 | »
|