|
|
2010 年 1 月 24 日 星期日  |
| 2010-01-24 |
分類: 未分類 |
沈日朝早去跳舞,
跳跳下老師無啦啦要我地落樓下跳.NO!!!!!!!
算啦,點解我咁驚?
因為下面有籃球隊>﹏<
放學之後,Y!NG去旺角買銀包送比肥豬wif N!NG&YAN
之後我去左人地屋企BBQ
B到2點幾,
雖然好累,but好玩&好開心
|
| 發表時間:2010-01-24 09:41 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 23 | »
|