JeromeKaiest : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
人氣:660 
^^JeRoMe^^blog
remember all happy things and forget all unhappy things
我 的 資 料

暱稱: jerome_kaiest
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2010-09-24
2010-09-22
2010-09-20
2010-09-14
2010-09-13
日 誌 分 類
全部 (77)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 77
留言總數: 105
今日人氣: 0
累積人氣: 660
RSS Feed
2010 年 9 月 2 日  星期四   晴天
2010-09-02

今日練完波.

同DICKSON AND BARON一齊搭車番屋企

同佢到傾多野..

有時候.有啲野可能會真係估唔到..

都可能會接受唔到..

有時當最親既女仔同你講呢番說話

真係會唔知點算好..

有啲人會逃避.有啲會坦誠相對.

有時咁做.雖然好傷害人..但係可能都係辨法既一種..

不過都唔好驚咁而唔接觸女仔..

唔係淨係呢樣

當你最好既朋友成日話你同某某既關係..

好多時都係明屈出黎..

但係其實唔作邊有得講..

我知.雖然有時會搞到不知所措

唔知點面對佢..但係明知啲人係作..

有時清者自清都幾好..

只要自己知自己想點.

唔好比人講到真就得..

有時友情都係咁陪養出黎架..

有時候就係咁架啦..

係今個暑假..見到好多人都分左手..

可能係因為好耐無見面令感情生疏

不過好多時暑假只係一個導火線..

一個分手既藉口..

我唔知佢地分手既原因..

但係係呢個時段拍拖..

能夠終老既的確好少..

我唔可以話無..

但係因為分手而傷心.

都唔應該咁長lo..拎得起就要放得低.

可以將個注意力放係其他方面..

即使做唔成情侶都係可以做對好朋友架..

仲有.有時同人傾得多..sms msn得多.

如果個個係女仔..都唔一定係對人地有感覺..

解悶啦都得架...可能有時有啲野同女仔講會好過男仔..

唔好因為人成日同女仔sms/msn就話人鍾意佢or媾佢..

咁好多人都會比人話媾好多個..

好似長左啲.傾左真係好多野.是但啦..明就得啦.

今日唔知邊個講左呢句..

Green in heart & Red in Jade

好似啲遊戲名!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 9 月 1 日  星期三   晴天
1-9-10

唔該啦.我唔想生日無野做丫..

希望有野玩啦..

以下抄XG

開學日..
講真..我覺得幾慘..好小FD
我真係唔知點.
原來聽日就有HIST架啦..
幾好丫..
今年搞咩GAG丫..10人班會.
玩下都幾好.
K LUI都OK丫.
唔洗調位住..
同雞王坐..唔錯丫..
之後放學唱K
10條友..好HIGH.
喉嚨痛丫..咁早唱浮誇..
之後.同家傑去左尖沙咀..
同ANGELA同RONSA唔知做緊咩.
好明顯我有小小唔啱台.
悶到爆丫..
下次搵啲野玩啦..
LAST 4DAY


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 7 月 16 日  星期五   晴天
2010-07-16

抄XG

打番篇台南之遊先.

第一日(13/7)

係高雄一落機番左酒店先啦..

之後擺低野.就去玩玩玩玩..

第一個目的地..西子灣..

睇左咩.廟..個日去個間咩打狗領事博物館無開.

要行成百級樓梯lo..頂,.

之後.去左個邊個個壽山動物館..

隻隻野都唔知係邊..

搭的士(差唔多程程都係的士...地鐵太唔方便)落愛河..love river

唔係好feel到有幾love..不過都幾靚..

夜晚..去左六合夜市..都無咩野買.

係咁掃街..講真去台灣一定要去試下鹽水雞..

真係幾好食.食左三日..

番酒店..睇左鋼鍊大結局-.-

第二日(14/7)

包左車落墾丁.(NT3000/13HOUR)

都OK抵..落去遊景點..影相..

遲啲FB啦.

之後去左玩四驅車..

幾好玩...

墾丁夜市..買野食啦..玩到好攰..

第三日(15/7)

呢日去左打狗博物館..

之後搭船去左旅津.

都無野行..去睇砲台..不過拆左..

行左條好斜既路..頂..好攰..

次後去左BIGTOM食雪糕..\

去高雄一定要去丫..

知唔知咩地方丫..有無睇海派甜心丫..

個間雪糕店呢..一定要去.

行百貨公司..買3.好多丫..

之後又去夜市..買3FU鞋..

第四日..今日..

包車(NT1800)去左咩義大

名牌OUTLET..

買左小小野...就去機場啦..

買左小小手信..睇下點啦...

今次用左NT40000到..

有NT28000現金..

去可以參考架..就咁啦BYE


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 7 月 8 日  星期四   晴天
2010-07-08

last 2 day.

F.3都就過啦.

好多野.都要重頭黎過..

我已經有心理準備

其實最壞打算都係去外國啫.

不過都唔會架啦..

M1入到都唔大..如果X1,X2,X3都唔知揀左啲咩先會揀..

唔希望行都呢一步..

我諗我啲成績唔係咁差..

我真係唔想理咁多..

隨緣LA..

呢幾日.好好開心咁過....


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 7 月 5 日  星期一   晴天
2010-07-05

今年SING CON..

我諗我今次用左好多心機..

比個好回億自己..

希望下年可以好好咁玩啦..

SINGCON.下年要報丫..

十月尾去OP..

有無人去丫..

77WINNING

又有無人丫.


分類: 未分類
 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 16 | »