今日練完波.
同DICKSON AND BARON一齊搭車番屋企
同佢到傾多野..
有時候.有啲野可能會真係估唔到..
都可能會接受唔到..
有時當最親既女仔同你講呢番說話
真係會唔知點算好..
有啲人會逃避.有啲會坦誠相對.
有時咁做.雖然好傷害人..但係可能都係辨法既一種..
不過都唔好驚咁而唔接觸女仔..
唔係淨係呢樣
當你最好既朋友成日話你同某某既關係..
好多時都係明屈出黎..
但係其實唔作邊有得講..
我知.雖然有時會搞到不知所措
唔知點面對佢..但係明知啲人係作..
有時清者自清都幾好..
只要自己知自己想點.
唔好比人講到真就得..
有時友情都係咁陪養出黎架..
有時候就係咁架啦..
係今個暑假..見到好多人都分左手..
可能係因為好耐無見面令感情生疏
不過好多時暑假只係一個導火線..
一個分手既藉口..
我唔知佢地分手既原因..
但係係呢個時段拍拖..
能夠終老既的確好少..
我唔可以話無..
但係因為分手而傷心.
都唔應該咁長lo..拎得起就要放得低.
可以將個注意力放係其他方面..
即使做唔成情侶都係可以做對好朋友架..
仲有.有時同人傾得多..sms msn得多.
如果個個係女仔..都唔一定係對人地有感覺..
解悶啦都得架...可能有時有啲野同女仔講會好過男仔..
唔好因為人成日同女仔sms/msn就話人鍾意佢or媾佢..
咁好多人都會比人話媾好多個..
好似長左啲.傾左真係好多野.是但啦..明就得啦.
今日唔知邊個講左呢句..
Green in heart & Red in Jade
好似啲遊戲名!
分類: 未分類 |