|
| 我 的 資 料 |
|
暱稱: jerome_kaiest 性別: 男 國家: 香港 地區: 沙田區 |
| MORE... |
|
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 77
留言總數: 105
今日人氣: 2
累積人氣: 664 |
|
 |
|
 |
2010 年 6 月 30 日 星期三  |
|
|
|
抄XG..睇左可以唔睇..
最希望最盼望的東西..卻變成最失望最傷人的事.
一次又一次..真係會令人接受唔到.
能否都係假..
無可能發生既事.
我唔會信會發生架
IMPOSSIBLE ALWAYS IS IMPOSSIBLE
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2010 年 6 月 28 日 星期一  |
|
|
|
如果可以發明一樣野.
希望發明一部機可以DEL唔開心既事..
不過無咩可能.
我都唔係讀呢啲..
唉,
聽日派啦.
好驚丫..
驚都無謂..都定左啦..
係點都唔重要啦...
希望越大失望越大丫.
愛一個人最多愛70億年..
KINGSLEY講個句野.好受歡迎...
如果天肯比我同佢係埋一齊,如果真係有輪迴,如果我地可以生生世世咁相愛。我都只可以再愛多佢七十億年。
70億年啫係幾長丫...1億條命?? 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2010 年 6 月 25 日 星期五  |
|
|
|
唉唉唉.
都唔知點解啲人咁..唉.
咁對我..好憎LO...
我好辛苦架..
我有咁對你地咩.
好唔開心lo
成日都係咁..
係今日..你地真係..
唔好再傻啦你地!!.
放學落左陣雨..唔知點解想比雨淋..
病陣都好...唔番學真係仲好!!!
起碼唔洗聽到個啲野!!!
最近鍾意左個支世界盃個支野.
VUVU夠嘈.
無心血再浪費 無暇為昨天來解慰 幸福靠我自製 日後尚有精彩四季
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2010 年 6 月 22 日 星期二  |
|
|
|
其實差唔多第三年..
邊啲朋友真係值得我對佢好都應該知..
我知..我咁做會好衰..
其實佢地對我都係差唔多啫..
的士錢次次都要我比..都唔還錢..
次次都唔理我既感受,,
唔理我屋企人比唔比...
就係要我陪..
好似咁唔通仲要一齊番咩..
佢地有無我都無所謂啦
無謂咁lo..自己番都係咁啫..
遲啲問下dickson一齊唔同佢地點lo..
一個人番都唔係好差啫..
係sad左啲..
唉... 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2010 年 6 月 21 日 星期一  |
|
|
|
等過埋聽日.就要開始顛下..
剪左頭髮..
今日.CHEM份野...OK LA
放個陣..其實佢地成日都係咁架..
放學成日話留就留..
想走就走..\都唔理我..
好唔想自己放學LO...
同DICKSON啦快啲.
可能好好多..
雖然佢成日唔覆我SMS..
6月26先搬..唉..
好唔想考TSA丫..
哂我啲默為左TSA..會用完一枝筆LO...HAHA
前路遙遠沒空氣 仍期望到最後會一起 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 16 | »
|