唉...
升中學以嚟,,
都係覺得小學好好多,
好似以前咁咪幾好囉,,,
少功課,,
課文淺,,
冇咩難度...
雖然係就係會比人「蝦」,,
不過真係好開心嫁,,
係我人生GE一段「開心史」
而家諗返,,
小學真係過得好快..
好後悔最衰冇好好咁珍惜小學D時間..
相比起,,
而家就,,,
課文深左,,
功課多左好多...
仲要每日提心吊擔咁,,,
擔心嚟樣嗰樣,,,
擔心冇做功課要去DETENTION CLASS(可我冇MISS HOMEWORK 喔)
真係好辛苦
嚟排同班FD埋左,,
熟左,,
好左,,,
但係,,
開始又覺得
有一種好似仲係同佢地好唔熟GE感覺,,
好似愈嚟愈唔明佢地嚟D 應該叫做「中學生心理」定係「小學生心理」囉..
唔明佢地GE 心態,
無奈囉...
平時我地個個係RECESS 有講有笑,,
近期發覺..
唔知點解我地嚟班FD吵得多左,,
成日都覺我好似唔夾..
吵嚟吵去,,
而我就成日都比人夾係中間,,
好似ISAAC咁...
ISAAC 好多時都黏埋D女仔到,,
其實,,
我覺得你應該比返D自由人地囉..
ISAAC 黏埋D女仔到,
同女仔傾一陣計,,
你地就係到話佢成日係到「媾女」,,
又問我幫邊一邊,,
真係唔知幫邊一邊好,,
搞到真係哭笑不得
都唔知點算,,
好複習,,
一句講晒 ── 一個字,,「唉」
希望我地會變返好lo,,,
Hope Everything will be fine
|