2009.04.25 sec-sch. - My diary - QOOZA BLOG 網上日誌
My diary
JerrY_
暱稱: :D
性別: 男
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
-
2010-03-08
哈.
2010-02-22
2009.04.25 sec-sch.
文章分類
全部 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 6
留言總數: 4
今日人氣: 17
累積人氣: 508
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 25 日  星期六   晴天


2009.04.25 sec-sch. 鬱悶 分類: 未分類

唉...

升中學以嚟,,

都係覺得小學好好多,

好似以前咁咪幾好囉,,,

少功課,,

課文淺,,

冇咩難度...

雖然係就係會比人「蝦」,,

不過真係好開心嫁,,

係我人生GE一段「開心史」

而家諗返,,

小學真係過得好快..

好後悔最衰冇好好咁珍惜小學D時間..

 

相比起,,

而家就,,,

課文深左,,

功課多左好多...

仲要每日提心吊擔咁,,,

擔心嚟樣嗰樣,,,

擔心冇做功課要去DETENTION CLASS(可我冇MISS HOMEWORK 喔)

真係好辛苦

 

 

嚟排同班FD埋左,,

熟左,,

好左,,,

但係,,

開始又覺得

有一種好似仲係同佢地好唔熟GE感覺,,

好似愈嚟愈唔明佢地嚟D 應該叫做「中學生心理」定係「小學生心理」囉..

唔明佢地GE 心態,

無奈囉...

平時我地個個係RECESS 有講有笑,,

近期發覺..

唔知點解我地嚟班FD吵得多左,,

成日都覺我好似唔夾..

吵嚟吵去,,

而我就成日都比人夾係中間,,

好似ISAAC咁...

ISAAC 好多時都黏埋D女仔到,,

其實,,

我覺得你應該比返D自由人地囉..

ISAAC 黏埋D女仔到,

同女仔傾一陣計,,

你地就係到話佢成日係到「媾女」,,

又問我幫邊一邊,,

真係唔知幫邊一邊好,,

搞到真係哭笑不得

都唔知點算,,

 

好複習,,

 

 

 

一句講晒 ── 一個字,,「唉」

希望我地會變返好lo,,,

 

Hope Everything will be fine






訪客留言 (返回 JerrY_ 的日誌)


yhmmary 於 2009-05-15 12:52 PM 發表:
HELOO~我係黃衍諾ge朋友~
add`我
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]