今日小息果陣,我地成班九北區籃球隊沖左入校長室同埋鍾sir...講左一陣之後鍾sir代我地問餐飯幾時食.....跟住周校長話星期三午息食好無.....跟住有人問咁食咩喎...周校長本來話食日本野架...因為果陣剛剛食完飯,所以食西餅同pizza.....跟住興趣小組打籃球果陣一去到我就同阿sir射kie...打打下我地就同男仔鬥波.....結果我地大勝佢地..不過佢地個隊長都冇出全力....所以佢地輸咁多...e一次係阿sir黎教我地嘅最後一次....我有少少唔捨得佢"3"