今日都冇咩特別...不如我講番星期日la
上星期日係我地嘅畢業禮...果晚竟然我地冇cry....仲好興奮添^^..果度D冷氣超涷= =.頒獎果時我地又涷又驚..蒦腳都打晒冷振...果晚完左之後我地班女籃捉住鍾sir影相..果晚所有老師都黎左....我真係好唔寫得D同學同埋D老師