|
|
2010 年 6 月 17 日 星期四
|
∫2010-06-17∴ |
|
0h,中文口試=(
枉我今日仲係反學途中祈求吾好係雪茵,,
世事難料,比教學助理扔左係C室-雪茵啊t3t
傷心死*完全驚死我~個題目又吾識作喎,唉!!
又話吾過1;30就吾合格,但係我講晒,差總結..
最後都比佢話-真係好淆!!
|
| 得閒留個cm啦>0< [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
哼~ Posted at 2010-06-18 09:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
串我-3-
佢太了解我啦~ Posted at 2010-06-18 09:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唉,,吾緊要:) Posted at 2010-06-18 09:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
:) Posted at 2010-06-18 09:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
:) Posted at 2010-06-17 10:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你命大啊=) Posted at 2010-06-17 10:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
:) Posted at 2010-06-17 10:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
如何克服名牌誘惑:)
議論文啊>< Posted at 2010-06-17 10:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
冇下次;P
你都加油:) Posted at 2010-06-17 10:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
:) Posted at 2010-06-17 10:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|