㊣2006年泥左啦!!!~正爆!因為…佢???唔知呀!可能啦!
會唔會係一個新既開始???
愛同唔愛?||||||對我泥講原泥…係好重要嫁!!!尤其係你!
因為無人可以代替到你!
新一年!一定有新既願望既!
我既願望…就係XXXxxxXXXXXX咁囉!!!好似話唔講…準Dd…唔知!如果唔係!留言同我講…可能會公開既!
你地既願望呢??????
我要開心咁過日子??????
可能會好難…
因為同你一齋過既日子…先係最開心!!
咁你呢?????????
我放唔低你!係註定???
係2006年…我有好多野去做啊!!
有x啦 有y啦 有z啦 有a啦 有d啦 有T啦 有J啦 有S啦 有H啦 有G啦......................
其實講真…我都唔知我自已講緊乜…不過算啦!
2005年已經係一個過去…
但係我同你既感情..同你既唔開心...同你既開心...同你既xxXXXXxxxXXXxxxXXX
都永遠會流係我個心到…因為而Dd都係我最惜貴既回憶!!
唔知你呢?????話我知啦!!!
同你地永遠都係最開心嫁!!!!
2006年再瘋過啦!!!
永遠愛屎你地嫁!!!!!
因為…你地都係我最重要既人!!!
~~~~~□■暖昧!!!不得不愛???最想念的季節|||不要離我太遠+ +^~~~~都係你!
都係同你一齋…都係同你有關嫁!!!!!!!!!
新年快樂!!!!!
祝你地:::::::::::::係女仔既就:::::::::::同你既情人\\//戀人有好既結果
::::::::::::::係男仔既就:::::::::::踏出第一步\\\/////你地要主動Dd嫁!!!知冇?????
無論前面既係咩路!!都要努力咁行!!!佢永遠都會係你既前面等你嫁!!!
既然佢已經~~出面同你講…你就要答人啦…!!!人地都好主動咁同你講左~~無論愛同唔愛…都講俾人知呀!
我……
我唔見左…我最重要既人!!!
你一定要出返泥呀!!!永遠等你!!!我唔想被世界冷莫呀!
新年快樂!!
愛你嫁!!!!
|