芷 SiM``***

                                                                                                             




2005 年 12 月 31 日  星期六   晴天


好開心呀!

㊣2006年泥左啦!!!~正爆!因為…佢???唔知呀!可能啦!

會唔會係一個新既開始???

愛同唔愛?||||||對我泥講原泥…係好重要嫁!!!尤其係你!

因為無人可以代替到你!

新一年!一定有新既願望既!

我既願望…就係XXXxxxXXXXXX咁囉!!!好似話唔講…準Dd…唔知!如果唔係!留言同我講…可能會公開既!

你地既願望呢??????

我要開心咁過日子??????

可能會好難…

因為同你一齋過既日子…先係最開心!!

咁你呢?????????

我放唔低你!係註定???

係2006年…我有好多野去做啊!!

有x啦  有y啦  有z啦   有a啦  有d啦  有T啦   有J啦   有S啦   有H啦   有G啦......................

其實講真…我都唔知我自已講緊乜…不過算啦!

2005年已經係一個過去…

但係我同你既感情..同你既唔開心...同你既開心...同你既xxXXXXxxxXXXxxxXXX

都永遠會流係我個心到…因為而Dd都係我最惜貴既回憶!!

唔知你呢?????話我知啦!!!

同你地永遠都係最開心嫁!!!!

2006年再瘋過啦!!!

永遠愛屎你地嫁!!!!!

因為…你地都係我最重要既人!!!

~~~~~□■暖昧!!!不得不愛???最想念的季節|||不要離我太遠+ +^~~~~都係你!

都係同你一齋…都係同你有關嫁!!!!!!!!!

新年快樂!!!!!

祝你地:::::::::::::係女仔既就:::::::::::同你既情人\\//戀人有好既結果

       ::::::::::::::係男仔既就:::::::::::踏出第一步\\\/////你地要主動Dd嫁!!!知冇?????

無論前面既係咩路!!都要努力咁行!!!佢永遠都會係你既前面等你嫁!!!

既然佢已經~~出面同你講…你就要答人啦…!!!人地都好主動咁同你講左~~無論愛同唔愛…都講俾人知呀!

我……

我唔見左…我最重要既人!!!

你一定要出返泥呀!!!永遠等你!!!我唔想被世界冷莫呀!

新年快樂!!

愛你嫁!!!!

 



« | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ... | 151 | »


``芷 Sim**
暱稱: ____*芷蟬〤
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
我 要 講 的 是```**
如果``從沒開始**
**好耐無打Qoozq啦``
開心的一天**&
我該選什麼??
對不起,,是我[錯]了**...
分 類 的*
全部 (151)
想 要 說 的話**
最近三個月尚無任何留言
好 朋 友 嘛`
» 我的連結
**&Qooza,,
=]'SiM,,**&
WebHk,,FRank**...
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann