我今日…
好無奈呀!
我仲係好鐘意佢呀!
點算好呀!!!!
要我放低佢…
鐘意另一個…
睇泥…
好難啦!
我唔可以叫自己唔去霖佢…
我冇能力去控制…
……係我既問題?????????????????????????
你有冇鐘意過我??????????????????????????
而個問題…
好似…
講過好多次…
問過好多次…
今日…
有個人…
問我幾時…先可以…
放低啊昇…
鐘意佢…
我霖…
好難…我驚我永遠都做唔到…
佢話HEllP我…
我就問佢…
你點HELlPp我??????
佢話…叫啊昇放低我喎!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
其實我想同佢講…
你叫啊昇放低我…都冇用…
因為…我都係…放唔低佢…
但係…我冇咁同佢講…
因為…
我唔想HURT到佢…
我己經…為左啊XxX而HURtT到好多人…
我唔想…
所以…我淨係同佢講…你好9呀!
我知道…如果佢叫啊昇放低我…
啊昇…一定會囉!!!
不過…都係我自己估嫁姐…
唔知…可能啦!
可能佢神咁早…已經放低左我…
係我自己唔知…又或者係我自己放唔低佢啦!
好夜…88
|