今日係假期呀…
都好開心…
同我D fD一齊…
仲有啊媽…
我地今日去左旺角…
我去配眼鏡呀…
紅色粗框嫁…
都幾靚…
不過要遲Dd先可以拎囉…
下次先俾你地睇嫁…
kaka..呵x2…
唉……
跟住…
我地又去左教協啊…
好多野買呀…
我買左D文具…
仲有3本書…
上次個本《那小子真帥》
睇完啦…
好睇到飛呀…
低能嫁…
仲有呀…
我就快織完啦…
呵呵…
但係…
點俾佢好呀…??
好麻煩呀…
啊李xx個份禮物…
我都唔知點俾佢啦…
唉……!!\\
死啦…
我就泥死啦…
〔〔""口矣\\
媽咪…
我想…
算啦…
88啦…
食食飯啦…kaka..............................................................................
等等再打…
|