芷 SiM``***
我…
係唔係會同你一齊??
我會唔會呀??
雖然…我係鐘意你…
但我唔可以阻止你鐘意人…
你鐘意既人…
會在遠方…
等緊你…
我地倆個…
只可以做…
會唔會呀…??
如果…只可回想…
雖然…
分手的那殺兒…
係痛…
但係…我心中…
仍然會有你…
但係…縱然係悲劇*但我不能管太多…
…但…緣份…能否令我們…天長…地久…
如果不可…
但…最後…我都仍不放棄你…
希望…可以…
只怕…你不再愛我…… …
好灰呀…
究竟…
我同你會唔會??
得唔得…