芷 SiM``***
……好似係溫得最多既一科呀…
但係……好似…唔知點咁…
好似好難咁……
可能…真係因為…
上左中學之後…
會難D啦…
要繼續嫁…
……終於…明白到…咩叫臨急抱佛腳…
我咪係囉…
呵呵…
但係如果…我個D叫臨急抱佛腳…
咁佢個D叫咩呀…??
佢係直情唔溫…
我都唔知佢點升班??
唉……
死啦…
好煩呀︼
要考試添嫁…
唔霖啦…
死得啦…
88呀…
睇下一篇啦…
呵呵~~