今日lunch同natalie儀仔pauline呀強warren惠君一齊食吉野家...^w^...可惜...番hm哦哦哦哦哦哦哦哦哦哦哦哦......
係啦~呀強轉左日記啦~!!
晚上同tony woody傾......同距地傾...傾都唔知傾咩...不過就唔記得左自已
本來係要溫書的壓力∼^^∼哈哈...
代禱事項:
考試將近...可能有de人考緊tim啦...大家俾心機考好個試距啦~!!
搵工ge搵工~做工ge做工~讀書ge讀書~free time ge free time~一齊努力~!!
今日近排又落雨啦...天氣極唔穩定~大家小心身體啦~!!