補充琴晚:boey問我睇咩~睇幾級wor= ="...我話睇5星級^w^v真係好好睇ar~不過睇到眼花^3^~好正呀~boey話小(完)子十星級tim啦噤wor^^...嘿嘿~
今日早上笑左我成堂~^^~呀強又係度笑...話果個呀sir真係好鬼死可愛ga姐噤wor^w^之後學呀sir行路個樣仲話呀sir平時可能跳慣chacha^w^嘿嘿...笑到我...呀sir真係好可愛^w^de動作...好似選港姐噤...de動作好女人>w<笑左我成堂...呀芝話我做咩係噤笑...><...一望到呀sir就係噤笑...睇書又笑...笑死我><...可惜呀強無影低啦~呀sir個樣同de動作就好似-->
少林足球果個人噤...
上堂落堂...都係噤...
lunch上左mr教陳施宇<--距就係2D BOY啦^^...之後WARREN都黎啦~宜家有4個學結他GE人...再多的話就娛左開結他班啦== "好可惜...之後放學啦430 warren約我話去mr wor...之後就教埋呀宇...就叫warren問距de野(好似點解鐘意結他ge?(因為距係新生所以有de好奇)又問下距星期6有咩做^w^...(不過我係叫warren問ge~大家男仔距同距熟de ma~)warren問野好似有點兒...最後搞到我係距耳邊講一句距就講番一句問呀宇= ="...好可惜距星期6整日都要補習ar~到5點呀...唉...[大家要多de鼓勵warren快de學識鋼牙cell歌~快de人做鎮長~快de正式成為鋼牙一份子啦~]
放學係mr~惠君又黎左...整哂人4個^w^...惠君><你俾de心機啦~我知你吹水好勁= "...但係搵人...你就唔好愈吹愈遠啦睇時間呀~
到5點半就走lur...
晚上...星期4啦><...美君姐~9點半快手de傾啦~最後一次啦...
請大家為各人各cell[嘉莉~warren~呀ben~助導導師~合一的心~]代禱~!!