今日都係留左係屋企...
晚上先去睇下de eng note~boey~thanks very much~ ^3^ ~都明ge~不過唔知用唔用到番出黎係份卷到= =...仲有一個大問題~上次common test原來我唔應該唔合格~因為有17分之多無左= =...17分係邊度黎呢...就係果2part de生字我完全唔識=="...問題就係e度啦~雖然miss話份卷係難左ge~但係都係一個好大e問題~英文生字唔識解係完全做唔到~只有等lo蛋= =...唉...生字的問題點算好呢?唔通要1日之耐背左字典@@最衰考試唔可以查字典啦><...
maths~我諗...... 交比神啦~!!^3^
頭先搵到首歌ge歌詞呀~之後上網搵下首歌聽下~就係[壯志驕陽]啦~^v^~
十十十十十十十十十十十十十十十十十十
今天不怕路遠 來為我一生打算
這一刻你別心酸 和你兩心分開不遠
天空光線耀眼 來預告光陰璀璨
這一刻遠赴他方 容我揭開新的界限
引來驕陽 伴我心高飛編織理想
像片風孤單飄身遠洋 憑你眼光照路途上 oh oh
願某天一起編織理想 願某天彼此心中太陽
仍似這刻熾熱明亮 oh
天空廣闊萬里 浮現我思海的你
再叮囑歲月風飛 仍要我等他鄉某天再會你
love is all love is all
引來驕陽 伴我心高飛編織理想
像片風孤單飄身遠洋 憑你眼光照路途上 oh oh
願某天一起編織理想 願某天彼此心中太陽
仍似這刻熾熱明亮 oh
飛機將降落了 全沒法掩飾的笑
我手中你增的錶 提我愛惜一分一秒
天空廣闊萬里 浮現我思海的你
再叮囑歲月風飛 仍要我等他鄉某天再會你
十十十十十十十十十十十十十十十十十十
突然覺得好似神陪伴係身邊 以歌詞表達 ~~我愛你my god^3^~~
考試~!!大家都要努力努力同埋努力><溫書^w^...仲有靈修呀~^3^~