。〝Raindrops falling from heaven 〞。
 
 
 
Jesus loves you  Love you forever

                                                            I love you ...but sorry,,,

JesusLoves

:: 外星朋友 ::

 
 

2006 年 6 月 20 日  星期二

摳霉日

check em 收到e段野~睇完之後= =.......噤反應都無哂~呆左......

>一隻母老鼠帶著幾隻小老鼠在草地裡漫步,
>突然來了一隻貓,小老鼠嚇得全都躲了起來,
>祇有母老鼠沉著冷靜,沒有躲開。
>遠看貓越走越近,小老鼠們非常害怕,
>就在這時,母老鼠學了一聲狗叫,
>貓不知其中有詐,調頭跑了。
>等貓跑遠了,小老鼠一個個膽顫心驚地走出來,望著它們的媽媽。
>等所有的小老鼠都到齊了,母老鼠才語重心長地說:
>『孩子們,現在知道學外語的重要性了嗎?』 =.=

今日考中文~4篇reading~1個鐘3個字~好多人都做唔哂呀~><~不過我做哂~5面紙~係噤寫~都唔知自已寫咩~= =~答左先算~唔理噤多^v^~答就答哂啦~岩幾多= =""就係一個問題啦~...

之後作文都係噤啦~= =~

放學又番hm啦~

成個下午摳霉= =~近排不斷打黑黑黑...痴~又包雲吞~唉~可能de霉影響到自已tim= =~慘啦~

刊登時間︰2006-06-20 06:33 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 6 月 19 日  星期一

考試努力.....靈修^3^

今日都係留左係屋企...

晚上先去睇下de eng note~boey~thanks very much~ ^3^ ~都明ge~不過唔知用唔用到番出黎係份卷到= =...仲有一個大問題~上次common test原來我唔應該唔合格~因為有17分之多無左= =...17分係邊度黎呢...就係果2part de生字我完全唔識=="...問題就係e度啦~雖然miss話份卷係難左ge~但係都係一個好大e問題~英文生字唔識解係完全做唔到~只有等lo蛋= =...唉...生字的問題點算好呢?唔通要1日之耐背左字典@@最衰考試唔可以查字典啦><...

maths~我諗......          交比神啦~!!^3^

頭先搵到首歌ge歌詞呀~之後上網搵下首歌聽下~就係[壯志驕陽]啦~^v^~

十十十十十十十十十十十十十十十十十十

今天不怕路遠 來為我一生打算

這一刻你別心酸 和你兩心分開不遠

天空光線耀眼 來預告光陰璀璨

這一刻遠赴他方 容我揭開新的界限

引來驕陽 伴我心高飛編織理想

像片風孤單飄身遠洋 憑你眼光照路途上 oh oh

願某天一起編織理想 願某天彼此心中太陽

仍似這刻熾熱明亮 oh

天空廣闊萬里 浮現我思海的你

再叮囑歲月風飛 仍要我等他鄉某天再會你

love is all  love is all

引來驕陽 伴我心高飛編織理想

像片風孤單飄身遠洋 憑你眼光照路途上 oh oh

願某天一起編織理想 願某天彼此心中太陽

仍似這刻熾熱明亮 oh

飛機將降落了 全沒法掩飾的笑

我手中你增的錶 提我愛惜一分一秒

天空廣闊萬里 浮現我思海的你

再叮囑歲月風飛 仍要我等他鄉某天再會你

十十十十十十十十十十十十十十十十十十

突然覺得好似神陪伴係身邊 以歌詞表達 ~~我愛你my god^3^~~

考試~!!大家都要努力努力同埋努力><溫書^w^...仲有靈修呀~^3^~

刊登時間︰2006-06-19 08:19 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 6 月 18 日  星期日

考試溫書<--咩定律><

生日快樂~!!

但係又要考試...所以都要俾心機溫書溫書...

大家都要溫書呀~唔好考衰番黎呀~^3^~

 

 

 

晚上~係MSN同IVE2位仁兄講3角比關係...講完之後我簡直嘔血== ...距地都唔知識DE咩GA~><~救命...但係我始終唔識計= =

刊登時間︰2006-06-18 01:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
屬靈故事-