今日考最死果樣...= =英文...(其實科科都死ga啦=v=v...)
做到我頭暈暈眼花花@@...唉...早上好眼訓><...之後就即刻英文作文= ="...作都算啦~個題目真係玩死我><...搞錯==...個題目係[我理想職業]<--姐係讀完哂書諗住做邊行= ="...出親e de噤ge題目都玩死我...唉...
之後小息都好眼訓...一打鐘又考啦= ="...今次到grammer果de...今次份卷岩岩夠時間ja=0=...唉...都仍然好眼訓...小息都無就即刻落hall考埋個listening啦 =="...激死我...我聽到哂...但係有de因為時間問題寫唔切有de~我job低左...但係...寫左一半~後面一半無寫~><~激死啦~聽到但係寫唔切...真想死== "...英文殺死我.. _i--IO ...
放學又番hm...
琴晚paul姐搵我...paul姐~你要加油呀~要有行動唔好得把口呀~!
之後下午...溫socs溫到我頭爆= ="...溫中國野...好黑人憎...最後溫到一頭煙...就走左黎上網啦~^v^~
慘啦~我講緊電話果時呀媽走入黎~睇到我打日記ge野...一陣又問我邊個係祺祺啦~問e樣果樣~
從今日起我可以做野lu~
^3^晚上收到可愛cell員們的電話~多謝你地呀~[有莉係我身邊~我幾時都會快樂^3^][多謝~清風陣陣心意送我心][多謝~轉校服的你~加油Na~星學呀!!](由你到清我開始覺得你地係咪夾定??不過好多謝你地~)