。〝Raindrops falling from heaven 〞。
 
 
 
Jesus loves you  Love you forever

                                                            I love you ...but sorry,,,

JesusLoves

:: 外星朋友 ::

 
 

2006 年 4 月 17 日  星期一

行街

琴晚發夢...夢見到我個好同工...@@...

今日係星期一啦...復活節假期^3^...

我琴晚問問助導C...今日會唔會有de咩做...距話無...都唔知開心好定唔開心好=3=...之後睇魔女宅急便...未睇過又無聊...晚上就靠e套野過時間啦...睇睇下...訓著左= ="...之後dad叫醒我問我仲睇唔睇個電視...都做完啦= ="...就就甘訓啦...訓到今早11點起身...訓左12個鐘= ="...今次真係[好好休息啦]= ='...

起身...悶到死呀><...沖涼食野...就甘就到12點啦...坐坐坐= ="發呆...坐左4個字...之後頂唔順...屋企又玩野式甘拗埋de無聊野...又大聲有de嘈...就諗住出街啦...剛剛好吉昌call...叫我send首cell歌歌詞比距...係1分鐘後再發多次訊息過黎= ="...直接call番距...(真係用手機打歌詞比距都無甘快啦= ='1min)...原來距做緊正經野wor...^w^...所以距果時果邊有電腦...就叫距上我日記就有啦~甘仲好啦~距果邊即刻有啦...之後就同吉昌講聲就出去啦...

出到去...行行下...唔記得諗緊咩啦...就行左入間3店= ="...聽到首音樂呀@@即刻醒哂...@@...突然想...點解我要放棄呢?...點解我要離開??...之後行出左間店...突然好掛住呀sir><...就邊行邊遊魂甘...點解我放棄跟距??...點解我會放棄左距姐??...之後行行下行哂成個KT= ='...不單只諗呀SIR...又諗好多野=3=...行行下...初初去左裕民...果時係間精品店入面...要買番把X...因為之前爛左= ="...但係睇唔岩...ALL都係迪士尼...激死...= ='...突然電話響...間店入面無咩人出聲...所以都算靜下...係E個環境...我就聽到= ='...吉昌唱歌把聲... ...電話響...助導CALL...竟然話搵唔到首CELL歌@@...原來^W^...SORRY...唔記得我加左密碼...因為未整好...整好先公開MA諗住...點知你要用今日=U =...最後好彩我都記我 個密碼= ="...唔記得就...死啦 ...........................其實唔緊要GE ...最多比個日記密碼你LOR= =...最後都搞掂左啦~^^~

之後行行下就番屋企啦...番到屋企等睇電視啦= ="..睇星河滿月...最後大克托對滿月果一幕睇到我呆左...真係好震撼呀@@><...之後都無咩特別事啦~

行街果時見到何婷WOR^^

刊登時間︰2006-04-17 07:22 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 4 月 16 日  星期日

台前一席話

今日遇到的事><..我有同你講你就知ga啦∼不過無同你講的話可以虐虐撞密碼看看吧^^~

今日呀瑤升家員呀~panda又同我傾左1.2句有關於呀瑤升家員~

聲波仲申緊~><~大家請多為他身體祈禱~!!

請大家繼續祈禱~!!為決志者的成長...同工不要軟弱...大家之間相處...各人各cell各事...助導導師~等祈禱~!!

剛開機收到icq訊息:[hi~我係陳仁順呀!對唔住呀!尋日我走左,可能我真係重色輕友啦!但我真係唔知點做好!  so sorry!!(09:35 AM) ]就係甘啦~琴日有2個新人...其中一個就係距啦~去到mtr就走左= ="

今日台前哨牙cell小羊們的一席話~吉昌有咩feel呢^^~嘿嘿...夾定ga ma我地^^~雖然有失準同做得唔係甘好~= ="~

cell員們~諗cell舞同口號呀啦~同埋練下cell歌啦= =~

刊登時間︰2006-04-16 06:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰2006-04-16 06:36 PM  
 
屬靈故事-