。〝Raindrops falling from heaven 〞。
 
 
 
Jesus loves you  Love you forever

                                                            I love you ...but sorry,,,

JesusLoves

:: 外星朋友 ::

 
 

2006 年 2 月 3 日  星期五

cellcell聚

今日早上係身∼剛剛開機就響啦∼收到訊息= =∼等我仲諗邊個甘早∼原來係...吉昌∼話睇戲cell聚改鑽石山mtr wor∼就甘就去左果度等啦∼去到wawawa= =一個人都無ge∼之後又收到電話∼吉昌∼問我到左未呀∼收唔收到訊息呀∼果de啦∼仲話祺峰到左啦甘wor∼我見唔到ge@@∼但係見到嘉莉出閘wor∼原來...祺峰一早到左..上去m記食餐= =好早呀∼之後同嘉莉一齊等其他人∼望一望見到一個甘上下高穿白褸背囊的人係轉角位∼我以位睇錯∼點知...等齊人∼吉昌call我時話好快到∼最後都...幾快ge= =”∼

吉昌話:[我知道gini一定會睇手機所以send訊息比距~嘿嘿...] <--又無搞錯呀>3<,唔係我check ga~係部機叫我ja= =

上去啦∼見到呀ben又係甘樣∼姐係...果個人就係呀ben= =∼我話距彈姐∼唔係話好似跳跳虎甘掛= =想像力甘勁ge= =∼何況ben不嬲行路都甘...

初初就我地cell睇∼但係2cell一樣時間地點就一齊啦∼差鋼牙cell就再一次爆牙cell聚啦∼之後就去睇戲啦∼9個人睇戲∼吉昌話咩:〔但係果de位有心心wor∼〕<--甘都得= =”服左距∼不過都好好好後呀de位∼所以∼就坐中間位啦∼前4後5∼吉昌坐好又阻住敏欣睇唔到字幕∼吉昌就只好訓係到睇>u<∼我見距都...唉∼愈睇愈眼訓∼頸都緊埋= u =∼睇睇下隔幾個位ge某位老伯...伯...又笑∼唔好笑又笑∼好笑又笑到特別大聲 ∼吉昌望過黎個樣∼>u<頂唔順...好搞笑 ∼個呀伯係我右邊隔幾個位...吉昌係我隔離望過去個樣..好...傻呀^p^∼之後又繼續睇啦∼後面嘉莉距地係咪都笑^0^係咪比個位老伯感染左...之後半陪片∼吉昌訓哂落去甘濟∼見距睇到幾辛苦=p+又唔可以坐好....唉~見到距真係....!!甘多姿勢= ="又訓,又托頭,又縮腳young住前面張椅= =~唉~真辛苦~

其實套片我知哂內容~原來都有de人想睇春田花花同學會ga bor~甘點解會睇左魔幻王國ge??

之後散場~吉昌即刻坐番好~嘿~累死= =~就去食野啦~食野時~吉昌問我地套片內容似咩~無非都係想我地答耶穌受難的情節姐= =~因為之前睇過~加上知道係基督徒寫~再睇埋今次= =~印象深刻><~睇戲見距投入都就黎訓著都知啦~仲問...同咩情節似曾相識= =~算啦~嘿~^^~不過今次都幾好玩ge~

不過~好早就散lur~><~3點都未到就要番屋企啦~有de人去打波~有de人坐油地方向~最後~得番...2個人調景領方向= =~我初頭以為得我一個tim~= =~原來呀ben都係~點解距地成日打波ge~??琴日又打今日又打..??= ="~

之後一早番到屋企悶死人呀><無無聊聊又整開cell野啦~就甘一日lur~

唉~今日先講起~我地哨牙cell ge人數~加接班人wor~唉~能力極有限呀><~好多人都唔番~因為差唔多成班呀ben問哂= ="唔番就唔番~番ge都番左la~我都好想俾心機~但係可惜~我班無咩人啦~隔離班又唔識得幾多~唉~

刊登時間︰2006-02-03 07:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 2 日  星期四

吉家

今日去陳吉昌屋企呀^^好開心~好好玩呀~

9:55到左黃大仙mtr~就見到nana距地啦~^^~一陣..都無祺峰同呀ben過黎~原來距地係另一邊恆生= =~我都係岩岩到姐~都無遲到~^^~之後見到吉昌~等齊人就走啦~去到~覺得自已好死傻呀><上次去~原來我差一,兩步就係吉昌屋企wor= =等我仲話自已唔識路搵唔到~原來係隔離ja><好死傻呀~唉~

無所謂啦~今日都知啦~恆峰wor原來係~去到未上去住~係藍球場玩...紅綠燈= =好哂呀><~是但啦~玩果時好搞笑呀~boey次次望呀ben有無郁><~有人話boey想勾benben手指尾~嘿^^~食埋野就上去啦~

上到去吉昌屋企都幾靚下ga bor~距間房就正常de呀~但係對面果間~咩房黎ga= =~有豬ge??邊個會訓果張床呀= =??之後玩[話事啤],聲波比panda錫....腳板呀><唉~又做腳底按摩~聲波痛死甘呀><~又玩畫面= =唉~等等啦~之後又分享啦~詩歌分享~得boey一個喊ja......ben距地又合眼訓~ben又攬住呀強好似2個攬住訓甘~嘿~聲波歌詞~抱緊我~!!~^^~

之後到6點幾左右,就散啦~中途有人去吉昌屋企拜年~^^~唔好意思入黎~wor~

好快就甘玩完一日啦~><~唉~祺峰分享果時~電話響...= =邊個?我自已....= =唉~就走(或者慢跑啦~唔嘈到其他人入左去啦)入廚房就差de撞到...ben...= =我唔知距係入面~一沖入去就見到距@@嚇死><原來......準備蛋糕出去^^講完電話就出番去lur~

坐果de車~我都識哂lur^^因為以前吉昌教過仲記得~所以識得路^^

之後番屋企lur~係巴士上聲波係後面話:[有無人同我坐呀~.~有無人同我坐呀~0~]嘿~^^~望去後面,見到祺峰果時個樣~><~wawawa~第一次呀><第一次見到距甘ge樣ja><同平時幾唔同呀....

番屋企......聽日早上又出發去睇戲呀>0<~嘿^^~去睇魔幻王國wor= =~其實....我一早知道哂個內容ga啦~算啦~^^~分3cell啦聚啦><真係好希望~唔好因為分3cell~就唔再好似爆牙cell甘一齊玩ge時候~><~希望正式分3cell之後><除左團會的時間之外~都仲有一de爆牙一齊聚ge時間呀><~

今日真係好開心~thanks神讓我有甘多弟兄姊妹一齊玩ge時候呀><~希望以後都可以甘啦~!!

    <-- 似邊個?^^ -->    

刊登時間︰2006-02-02 09:55 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 1 日  星期三

期待聽日

今日2月第1日啦∼

琴晚嚇死我呀><訓訓下,眼痕就緊係揉的啦∼點知∼就係甘∼衰左∼篤到自已隻眼呀><唉∼好死蠢呀><∼訓到模模糊糊篤到隻眼∼之後隻眼腫左 ∼死啦死啦∼之後好驚啦緊係>3<∼就即刻走出去聽搵dad d啦><好驚呀~dad d就即刻同我滴眼藥水同食藥~=0@~好驚~wa~嚇到我死呀~de眼淚係甘流~都唔知係眼淚定眼藥水~果時又無人係我身邊wor><只係得dad d mam mi係到~好驚~我無幾何攬住距地~宜家甘驚攬距地又唔係甘好~就自已死攬住[聖誕禮物果隻豬]~唉~滴左幾次眼藥水~食左藥~距地叫我訓覺等隻眼休息下...就攬住隻豬訓左~邊訓邊不斷祈禱~一路祈禱~我唔知點解心裡感到好平安~無甘驚甘緊張~感覺好好多~感覺到好似主係我身邊陪我甘~加上又有隻豬豬陪住我~就慢慢放輕心情~訓左~直到早上~見到隻眼好好多啦~安心好多~真係好感謝主呀~ ~我當時勁驚呀~嚇死好彩無事~萬分感謝主呀~好傻呀我自已~好死蠢呀><自已整到自已~

之後今日下午同屋企人出去食lunch~boey打電話黎~做well cup食緊飯~= ="~之後~番到home~2:00到~有電話call~我仲諗boey3:00先call甘e個係.....哦~原來係GB^^~距唱完...又係我唱啦= ="~對住距唱總是唔係甘好~緊張得濟= ="~唉~sorry呀~番而對nana星雅距地就好de~對助導唱就.....甸埋一份啦~^^~

搞掂好個稿寫靚距~就落去copy~買埋下午茶wor~wa頭先仲飽到死=u=~買比屋企人食lur~點知始姐又黎~= =~唉~甘岩上網傾緊計~比距見到~話要玩下~= ="~sorry呀~有個受害者~對唔住~!!之後婆婆距地又黎= =~唉~之後又食飯啦= ="~人一日點解要食甘多餐姐......又食...~之後報數~全部新人番大陸~再搵其他同學~話唔去= ="~唉~

隻眼唔可以受太光,細菌,風的攻擊~加上隻眼好好多~但係有點暈~近排都係甘~e2日啦~望太耐個mon都有少少暈~唉~唔打啦~

今日boey生日~生日快樂~!!

聽日去吉家~^^~期待期待~

上次natalie~今次吉昌~下次係咪聲波先? ^0^vv~

刊登時間︰2006-02-01 09:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
屬靈故事-