今早又要番學校><放假仲要番學wear校服呀~幾樣衰呀套校服~eee~仲提早2日= =~又無搞錯~
唉~宜家~識人唔係好多~我真係要睇好哂de目標諗方法去識哂距地先得~但係我問de人lo距地資料有一個目標比人印象就係..天上有地下無 無人能及 甘......衰= =~我都係checkcheck先啦~= =~
去完學校就同屋企人去apm wor= =去親都唔方好ga啦~今次都無例外~話去同我買3wor= =我自已買咪得lor~媽咪買左我又唔岩唔鍾意~但係距又覺得好wor~唉~救命呀~距買左我又無著~甘又話我唔著wor~我都唔鍾意點著呀~我自已買距又唔岩wor~唉~甘咪同距一齊就唔買~自已逛街睇3岩先買啦~今日去真係無咩3岩ma~甘又口黑面黑wor~又話啦~平又唔貫~貴又唔買~始終都買唔到~喂喂喂~甘都好惱ge~係咪要成個衣櫃都係你買ge3先岩呀><~唔買又唔係買又唔係~甘想點呀><~so今次去街一樣無好收場~所以我鐘意自已一個人行街ge原因~不過同弟兄姊妹一六去就當然唔同啦~^^~
之後就番屋企啦當然~又無野做~悶死lor~= =~
聽日又番學校啦><唉~邊個話要番學ga~!!
敏敏又話番最後都見距唔到= =
人地話做人要知足~但係新人1e de野真係唔可以甘知足呀~琴日有一個新人~下次我要有多de新人呀~唔可以成日得一個ga><~
其實...邊個係君佬= =??
有個新人今日發訊息話我知距番來了~可惜分班~分班聯絡會唔會又少左~= =~唉~
之前boey係馬鞍山果時抽左個公仔~見到係叮噹就即刻去入$抽~^^~叮噹wor~仲有抽比邊個呀~之後丁日我就見番隻野~比呀ben lor~
人生悶悶悶.......................................................................................
