。〝Raindrops falling from heaven 〞。
 
 
 
Jesus loves you  Love you forever

                                                            I love you ...but sorry,,,

JesusLoves

:: 外星朋友 ::

 
 

2006 年 2 月 6 日  星期一

checkcheck

今早又要番學校><放假仲要番學wear校服呀~幾樣衰呀套校服~eee~仲提早2日= =~又無搞錯~

唉~宜家~識人唔係好多~我真係要睇好哂de目標諗方法去識哂距地先得~但係我問de人lo距地資料有一個目標比人印象就係..天上有地下無 無人能及 甘......衰= =~我都係checkcheck先啦~= =~

去完學校就同屋企人去apm wor= =去親都唔方好ga啦~今次都無例外~話去同我買3wor= =我自已買咪得lor~媽咪買左我又唔岩唔鍾意~但係距又覺得好wor~唉~救命呀~距買左我又無著~甘又話我唔著wor~我都唔鍾意點著呀~我自已買距又唔岩wor~唉~甘咪同距一齊就唔買~自已逛街睇3岩先買啦~今日去真係無咩3岩ma~甘又口黑面黑wor~又話啦~平又唔貫~貴又唔買~始終都買唔到~喂喂喂~甘都好惱ge~係咪要成個衣櫃都係你買ge3先岩呀><~唔買又唔係買又唔係~甘想點呀><~so今次去街一樣無好收場~所以我鐘意自已一個人行街ge原因~不過同弟兄姊妹一六去就當然唔同啦~^^~

之後就番屋企啦當然~又無野做~悶死lor~= =~

聽日又番學校啦><唉~邊個話要番學ga~!!

敏敏又話番最後都見距唔到= =

人地話做人要知足~但係新人1e de野真係唔可以甘知足呀~琴日有一個新人~下次我要有多de新人呀~唔可以成日得一個ga><~

其實...邊個係君佬= =??

有個新人今日發訊息話我知距番來了~可惜分班~分班聯絡會唔會又少左~= =~唉~

之前boey係馬鞍山果時抽左個公仔~見到係叮噹就即刻去入$抽~^^~叮噹wor~仲有抽比邊個呀~之後丁日我就見番隻野~比呀ben lor~

人生悶悶悶.......................................................................................

刊登時間︰2006-02-06 05:40 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 5 日  星期日

早上起身買早餐= =

今早∼zz∼好眼訓差de唔願起身∼6:45ja= =∼個天仲甘黑wor∼我以為睇錯鍾tim呀∼點解甘黑= =∼7:30到左黃大仙地鐵...但係有人又遲到><上次遲大半個鍾∼今次= =我係咪應該興幸我今次唔使等甘耐呢?^^唉∼之後就同祺峰一齊買早餐∼約人又遲到ge就係...∼去左大排檔買野食∼野飲∼就一齊番書院啦∼

今早call新人∼竟然一個成日認承又唔番ge新人今日番呀><感謝神的幫助∼距終於起到身啦>∼<∼ 

之後祟拜∼希望個新人可以穩定番祟拜先啦∼= =∼次次講完又排都做唔到ga啦∼希望今次距能夠堅持啦∼

琴日開cell竟然見番小學同學呀>0<嘿∼都幾開心ge∼3年無見係教會見番wor^^∼

祟拜完左就走啦><唉∼之後原來爆牙打籃球∼唔怪得知早上距lo籃球啦= =”∼今晚好似話家員開年飯wor∼

祟拜果時∼呀ben同boey同一車但係呀ben無遲到boey就遲左...點解會甘?原來因為boey唔肯跑∼呀ben就跑番黎祟拜∼果然勁∼boey就∼唉∼跑多2步都唔濟= =∼好似話係mtr門口已經停左...=0=唔係掛...今日又見到助導..們啦^^natalie係馬會= =...

旖日又番學啦><邊個係上學原創人呀>w< 

早上太早起身∼番到屋企都頂唔順∼好累∼之後挨左個下午∼5點到番房訓z0z∼晚上7點幾起身∼wa∼如果我唔訓真係......唉∼

唉∼吉昌...甘耐∼真係唔問都唔知in果de野得唔得呀∼吉昌仲食緊野= =∼仲話〔我諗住一陣講〕=0=∼算啦∼唔好篤爆距啦∼唉∼(o.o)∼

刊登時間︰2006-02-05 09:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 4 日  星期六

HOLD CELL

今日一早起身∼媽咪竟然話出去食WOR∼= =”∼無咩時間WOR∼要趕開CELL準備BOR∼唉∼約左吉昌12:30番去幫我整DE野∼點知遲哂呀∼><∼SORRY∼呀∼!!∼

最後趕死我甘趕過去∼吉昌祺峰幫手∼真係唔該哂祺峰幫手拼呀∼吉昌拼圖∼又彈吉他∼算啦∼距都有距GE野做GE∼之後就趕上去貼野比距地玩∼話玩E DE GAME∼原來唔係玩呀講野最咩呀...係貼野先慘∼唔夠時間真係趕死人呀∼祺峰話幫我手∼不過算啦∼^^∼

HOLD CELL今日∼我自覺好唔掂LOR∼BOEY都係甘覺得∼唉∼算啦∼係檢討果時∼嘉莉教識左我話∼其實今日作事奉為主的∼只要盡心去做∼不論好唔好神都喜悅∼因為係真心事奉∼同埋今日HOLD CELL雖然唔係甘好∼不過有樣野值得開心就係......有一班好GE弟兄姊妹幫我手∼氣氛真係好唔掂呀><唉∼又係祺峰距地幫手JA∼不過新人始終唔係好投入到氣氛= =∼唉∼希望下次更有經驗搞好距啦><

之後團契∼嘉莉真係一個好好好好好.....WELL DONE GE家員呀∼!!

鎮長訓練班到6點幾呀><CALLCALLCALL......

之後番屋企∼晚上祺峰CALL∼話約我7:35WTS MTR等WOR∼

開CELL時又真係感受到弟兄姊妹之間的關懷GE^^

聽日6點幾起身呀∼訓先啦∼

刊登時間︰2006-02-05 12:45 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
屬靈故事-