。〝Raindrops falling from heaven 〞。
 
 
 
Jesus loves you  Love you forever

                                                            I love you ...but sorry,,,

JesusLoves

:: 外星朋友 ::

 
 

2006 年 2 月 12 日  星期日

星7發生事

今日,6點幾起身...幾眼訓下= =...於是,禁左個鐘就攤番落床^w^,當然,我唔會訓過龍啦∼準時到之餘仲早一個字到,去到只有一個人...呀ben∼竟然得距一個∼有無搞錯呀><∼原來聲波係上面,之後吉昌先到7:44= =服左距...不過當時只得3,4個人...唉∼

原來今日係中國情人情wor∼關唔關我事呢?當然關啦∼^3^∼你地呢?

祈完就同boey食野,食完就上去啦∼上到去∼崇拜∼食野果時...boey又話我>3<話我咩?話我唔好成日諗住標de野∼要諗下自已∼因為我唔知距講咩:〔咩諗下自已?〕距話:〔升家員呀〕甘wor= =唉唉唉∼我都係想標真係可以有機會番黎姐∼boey又唔理距∼唔通放棄距呀∼BOEY你比心機啦∼距係你新人呀∼唔可以放棄呀∼BOEY∼!!唔好咩都唔理掛住升家員先得GA∼><∼

祟拜...發現左...@@祺峰褲袋成排筆= =使唔使甘誇張呀...玉清打黑次...可惜4周圍的人都無紙巾= =唉∼祟拜完左就團會啦∼團會今次係主日學∼講左唔好食錯大頭奶粉∼要成長∼也不要阻礙到別人成長∼之後就CELL聚...

係啦∼我發覺我地CELL(爆牙)DE人好似愈黎愈唔妥呀><∼大家要比DE心機∼唔可以少少事放棄GA∼從中成長呀∼近排覺得...祺峰愈黎愈神神化化...一時無野...一時好似無開心有事甘...吉昌個樣愈黎愈殘...遲de又拚命讀會考野啦吉昌∼真係要比心機但係唔好讀到傻左呀><...nana又唔舒服等等...希望大家都快de回復原本狀態啦∼暴走...達至最好∼

1:30先食野∼食完野∼2:10趕去書院...司結他∼終於見到傳說中的...蕭公子...wor∼成日聽距地講都唔知邊個= =∼

司結他完左就走lur∼今日新人又唔願起身∼唉∼

睇左呀ben日記∼我相信距所見到〔喊ge cell員〕一定會好快無事..仲會更成長ga∼^w^∼

助導∼你睇住黎.v.~我會再搵你~!!

之前講到今日情人節關我事...係因為...^w^我有你地呀∼雖然你地唔係我情人∼但係我愛你地呀 ^w^v∼情人節唔一定愛情人ga∼!!

 

刊登時間︰2006-02-12 07:00 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 11 日  星期六

唔想距地見到我甘

今日番左去教會...11:30話練吉他wor∼去到只見到吉昌同ben∼祺峰同我講左話距遲de到∼今日本來都無咩ge∼見到嘉莉喊wor∼唔知咩事...之後又見到敏欣喊...

今日團契已經唔...唉∼無野啦∼之後忍唔住...因為真係太多太多...啦...今個星期太多的試探...我知道距都有距地忙ge時候∼有睇開我日記ge都會睇到∼但係真係太...唉∼我唔係話唔諗距地果方面...唔體諒距地∼我體諒過無數次∼今次真係忍唔到...算啦∼過去就過去啦∼

不過今日我雖受試探...但令我發覺有一班弟兄姊妹係係我身邊ga∼ ∼有祺峰...星雅...玉清...美君...boey...michelle等等等...你睇我咩事關心我時...我唔係想避你...只係唔想你見到我甘...我知你對我ge關心∼thx∼...boey你對我扮野= =扮咩野...心照啦boey∼

本來我最信ge係距...我信距會幫我(守秘密)...點知距...同SP助導講都算啦...(因為係助導)點知仲要傳左開去...(唉∼計我自已同距...同上帝...本身得3個人知...宜家呢...近10人知啦唉∼找死嗎?〕

夜晚番到去,真係死啦∼太晚番= =∼

祺峰今日做咩神神化化?一時無野一時唔開心甘...近排做咩呀距??

cell真係要團結呀∼唔好甘散呀∼唔好話分3cell就散左∼要有番爆牙cell本色呀∼

本來聽日番唔到...好彩番到姐...7:45番到呀...之前都試過啦...7:30= =...

NeVeR GiVe Up∼你地都要呀∼

刊登時間︰2006-02-11 10:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 10 日  星期五

星期5

今日∼星期5...唉∼上堂wor∼無咩做呀∼小息又去搵距地lor∼見到偉安真係好開心呀∼不過距好累呀∼見到距甘∼我都好唔開心呀∼見到距眼都紅哂∼距有要讀書∼距地班係難過我地∼所以距真係好辛苦ga∼11:00先番屋企∼真係求神讓距休息一下并有機會去感受主你呀∼今日見唔到嚴聲恩呀∼唉∼但係見到...我叫距距又聽唔到∼好驚...唉∼

一次一次好似比新人玩甘∼我又唔想日日煩距地甘∼如果煩太多∼距地避左我∼我就連叫距地番ge機會都無埋∼有de人話信∼但係又唔肯番∼><∼激氣呀∼

琴晚...我dad d又講一大堆論文∼我本身已經我大堆問號∼係咪嚴我唔夠煩姐∼想點呀∼又要鼓勵我去∼又話e樣又話果樣∼想點呀∼新人好多問題∼可造就?定係距想炫耀?我仍然唔明點解距甘樣∼叫距番距話悶∼但係距想了解?星期6唔係可行方法...唔通*日咩∼又唔番∼甘想點∼我做距宗教字典咩∼

夜晚日日如是∼吉昌補習啦∼希望距考得過會考啦∼吉昌成績要好過boey呀^^∼唔好低過距呀><∼

往往最後一刻才出現,有心玩我?真係甘橋?定係神保守我?

聽日新人wor∼唉∼我都無咩信心啦∼今日最後一日啦∼聽日星6啦><∼新人新人新人...

係wor∼warran話距會番呀^^太好啦∼但係有2一樣就係sky走左∼可能更少番去啦><∼

一切...有可能嗎?...做到嗎?...未知之數...

曾經感受...經歷過...有你愛...卻失去了他們的愛...現在呢?...兩樣都無...唯一留下的伴隨我的...只有一大堆問號...不斷的挫敗...擾亂的人...是真是假的問題...>>走了...一敗塗地...只有失落...失敗...一切失去...

a班無真∼f班開始假∼有誰真誠?唯有神...但如今除了神...還有好多的圍繞我...

真係有人關心定係完全無...? 隨風的感覺...

忽略最難受∼我同你講過∼希望你唔會忘記∼又講〔好似講過〕啦∼或許...希望...

刊登時間︰2006-02-10 07:20 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
屬靈故事-