| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 7 月 4 日 星期一  |
04-07-2011  |
分類: 未分類 |
今日都系翻學啊~~~
今日上午系結業禮彩排啊~~~
下午系M1啊~~
今日上午超級5開心啊~~~
因為個死人校長啊~~~
我地向到做野不斷做野
佢就不斷系鬧人啊~~~
又話做得5好
由頭做個
同一樣野做左成6次有多啊~~~
簡直想殺左佢啊~~~
仲話M1 5緊要
最緊要系結業禮
5上都可以啊~~~
我同阿飛,安安都想殺左佢啊~~~
搞我地3個只系食M記
仲要5分鐘內ko啊~~~
慘慘慘~~~
下午先開心翻好多啊~~~
因為5知點解啊~~~
M1由1點半到3點半啊~~~
之後去左圖書館啊~~~
翻屋企個時call左一個人啊~~~
佢令我開心翻好多啊~~~
哈哈~~~
希望天日更好啦~~~
|
« | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | ... | 972 | »
|