| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 25 日 星期二  |
25-05-2010  |
分類: 未分類 |
今日同平時一樣都系要翻學啊!!!
但今日就無點上課啊!!!
因為成個上午都入左禮堂啊!!!
入禮堂做模擬TSA啊!!!
分卷好容易啊!!!
中午就無出去食飯啊!!!
因為要彩排啊!!!
所以就向學校禮堂中渡過中午啊!!!
跟住有遲左上課室啊!!!
聽5到d英文作文提示啊!!!
算啦!!!都過去啦!!!
Miss只系上左半堂課就離開啦!!!
因為Miss 要去見校長啊!!!
我地咁就少左半堂英文課啊!!!
哈哈!!!
落堂就馬上落左禮堂準備戲劇表演後台工作啊!!!
跟住就系不斷做野啊!!!
都無休息過啊!!!
大約4點5先完個活動啊!!!
之後就去左圖書館啊!!!
做功課啊!!!
哈哈!!!
大約5點就走啦!!!
之後去左食野啊!!!
大約6點就翻到屋企啊!!!
哈哈!!!
|
« | 516 | 517 | 518 | 519 | 520 | 521 | 522 | 523 | 524 | 525 | ... | 972 | »
|